Problem Manager till Visma EssCom

TNG Group AB / Datajobb / Stockholm
2017-05-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Problem Manager till Visma EssCom" (publicerad 2017-07-27) ⬅️


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Som Problem Manager på Visma EssCom i Stockholm kommer du att få en nyckelroll och få jobba inom en rolig bransch - Retail!

Vismas Retaildivision är i en expansiv fas och söker dig som brinner för Problem Management! Vill du jobba med en central process och bli en del av ett team som tillsammans optimerar problem processen? Sök då rollen som Problem Manager med arbetsplats på Visma EssCom i Stockholm!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Denna spännande utmaning kommer bland annat att innebära:

* Övergripande ansvar för underhåll och utveckling av problem processen
* Central roll och få jobba med en process som är vital för Vismas Retaildivision i Sverige
* samarbeta med ett kompetent och dedikerat team
* vara med på en spännande resa på ett företag som är i en expansiv fas

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Här kommer du att få en sammanhållande roll med ansvar för problem manager processen mot en kund inom retail samtidigt som du kommer ingå i ett team som jobbar övergripande med problem processen för hela Vismas Retaildivision i Sverige. Här kommer du bland annat att få:

* Prioritera, koordinera och driva utredningar i mål
* Koordinera och allokera resurserna som krävs för att driva och undersöka problem
* Kontinuerligt utvärdera och driva utveckling av processen samt motivera andra att följa den
* Säkerställa att processaktiviteterna utförs korrekt samt vägleda och utbilda personer som arbetar i processen
* Dokumentera och se till så att processen följer riktlinjer samt uppdateras kontinuerligt

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att ingå i ett mindre team med fokus på problem processen och ha nära dialog i teamet samt med kund, support och service delivery manager. Rollen är baserad på Visma EssComs kontor i Bromma.

VEM ÄR DU?

Här trivs du som tilltalas av att ta ägandeskap och verka i en central roll med många kontaktytor. Du har en förmåga att genom att ställa rätt frågor få med dig människor så att de förstår värdet av att jobba processorienterat samt kan peka riktning så att alla jobbar åt samma håll. Du är även så pass trygg i din kompetens och roll att du vid behov kan frångå processen, utvärdera och tänka nytt. Du har en bra IT förståelse samt goda kunskaper inom ITIL. Vidare ser vi gärna att du kommer från retail med en god förståelse för affärsverksamheten.

Eftersom Visma är ett internationellt bolag ser vi gärna att du är trygg med att kommunicera på både svenska och engelska.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-05-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Peiper 0709-563946

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3514225

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: