Privatrådgivare, Stockholm
Nordea Bank AB / Bankjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla bankjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Vallentuna,
Stockholm,
Håbo eller i
hela Sverige Nu söker vi dig som vill vara med och bidra till våra privatkunders framtidsplaner genom förstklassig rådgivning. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med din kunskap och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem.
Om tjänsten
Som Privatrådgivare spelar du en viktig roll i att hjälpa kunderna planera inför framtiden. Du ger förstklassig rådgivning med inriktning på placeringar, sparande, försäkringar och finansiering. Kunderna möter du både digitalt och fysiskt på kontoret.
Dina fokusområden blir att:
Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, där du ser till att kunderna direkt får hjälp i den kanal som matchar deras individuella behov Aktivt arbeta tillsammans med ditt team för att attrahera nya kunder, samtidigt som du utvecklar relationer med befintliga kunder Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på att upprätthålla och skapa tillväxt i kundens tillgångar och uppnå affärsresultat
Tjänsterna är placerade i Stockholm City med närområde.
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse av vår affär och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
Du:
Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att bygga relationer med både kunder och kollegor Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor Tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden
Du är Swedsec-licensierad och har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Mer information och skicka ansökan
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 31 augusti.
För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta Carl-Fabian Pellnor på telefon +46 761-17 68 80 alternativt
carl-fabian.pellnor@nordea.se För facklig information, kontakta Finansförbundet på
finansforbundet@nordea.com eller SACO på
SACONordea@nordea.com Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Varaktighet, arbetstid
heltid tillsvidare
Publiceringsdatum2018-08-09Ersättningmånadslön
månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarl-Fabian Pellnor
carl-fabian.pellnor@nordea.seFöretagNordea Bank AB
AdressNordea Bank AB
Mäster Samuelsgatan 20
11144 Stockholm
KontorsadressMäster Samuelsgatan 20
Jobbnummer 4281277
Observera att sista ansökningsdag har passerat.