Printoperatör till företag i Mölndal

KFX HR-partner Skandinavien AB / Tele- och elektronikreperatörsjobb / Mölndal
2025-12-05


Visa alla tele- och elektronikreperatörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Mölndal, Göteborg, Kungsbacka, Kungälv, Stenungsund eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-12-05

Om tjänsten
Vill du arbeta i en serviceinriktad och teknisk roll där du är navet mellan användare, IT och servicepartner? Vi söker nu en noggrann och ansvarstagande Printoperatör som säkerställer att vår kunds utskriftsmiljö fungerar smidigt varje dag.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
• Proaktivt övervaka och reagera på meddelanden om låga toner­nivåer för att säkerställa en oavbruten drift.
• Samla in och kassera outnyttjade utskrifter inom överenskomna tidsramar (Next Business Day - NBD).
• Säkerställa att alla skrivarenheter har ett representativt "utställningsutseende" och att förbrukningsmaterial alltid finns tillgängligt.
• Fungera som lokal kontaktperson mellan användare och IT-avdelningen.
• Ge grundläggande utbildning och användarstöd kring maskinhantering vid behov.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är serviceinriktad och kommunikativ, och som trivs i en roll där du har daglig kontakt med både användare och tekniska team. Du arbetar strukturerat, har ett gott öga för detaljer och uppskattar att skapa ordning och en professionell miljö omkring dig. Rollen kräver ett tekniskt intresse och en vilja att förstå hur utrustningen fungerar. Har du tidigare erfarenhet av skrivare eller printmiljöer är det meriterande. För att lyckas i tjänsten behöver du kunna kommunicera obehindrat på engelska och meriterande om du har goda kunskaper i svenska.

Övrig information
Start: Omgående

Omfattning: Heltid, 40 timmar per vecka

Arbetstider: 8-17, måndag till fredag

Plats: Mölndal

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en omfattande bakgrundkontroll i denna rekryteringsprocess på dig som blir slutkandidat.

Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Emma Schürer von Waldheim på emma.schurer@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

#LPA

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2026-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner

Jobbnummer
9631406

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: