Pricing Administrator till Proffsmagasinet

Proffsmagasinet Svenska AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffsmagasinet Svenska AB i Stockholm

På Proffsmagasinet strävar vi efter en överlägsen upplevelse för våra kunder, något som också genomsyrar vår arbetsplats och vår kultur. Hos oss blir du en del av något större där vi är övertygande om att tillsammans är bättre än ensam. Gemenskapen hos oss är en av våra framgångsfaktorer och det är vi stolta över. Vill du utvecklas med oss och samtidigt ha den bästa tiden i ditt arbetsliv? Sök till oss idag!

Rollbeskrivning

Vi söker en noggrann och driven Pricing Administrator som kommer att ansvara för administrativa och rutinmässiga uppgifter inom prisadministration. Rollen kräver både precision och en förmåga att identifiera och rätta till felaktigheter. Vi letar efter en person som är strukturerad, analytisk och har god kommunikativ förmåga.

Om tjänsten

Du jobbar inom säljavdelningen som består av ca 30 personer och jobbar specifikt inom vårt operations team. Du jobbar då med våra pricing analysts och har ett nära samarbete med hela organisationen.

Vi sitter på ett kontor vid Marievik i Liljeholmen.

Arbetstiderna är kontorstider med flexmöjligheter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Uppdatera och underhålla prislistor och prisstrukturer i våra system.
• Prissätta produkter med hjälp av färdiga regelverk
• Säkerställa att alla prissättningar är korrekta och överensstämmer med företagets riktlinjer och policyer.
• Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa korrekt prissättning och hantering av prisjusteringar.
• Utföra andra administrativa uppgifter som är relaterade till prissättning.

Kvalifikationer och erfarenhet

• Gymnasieutbildning eller motsvarande; eftergymnasial utbildning inom ekonomi, administration eller liknande är meriterande.
• Erfarenhet av administrativa uppgifter, gärna inom prissättning eller ekonomi.
• Goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel.
• Erfarenhet av att arbeta med ERP-system är en fördel.

Publiceringsdatum
2024-08-06

Dina personliga egenskaper
• Noggrann och detaljfokuserad: Förmåga att arbeta med stor precision och upptäcka felaktigheter.
• Kommunikativ och utåtriktad: God förmåga att kommunicera tydligt och effektivt med olika intressenter.
• Flexibel och anpassningsbar: Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och anpassa sig till förändrade prioriteringar.

Om Proffsmagasinet

Genom våra engagerade medarbetare, vägledande kunskap och ett brett sortiment hjälper vi dagligen människor att förverkliga sina hemmadrömmar. På Proffsmagasinet strävar vi inte bara efter en överlägsen kundupplevelse utan också efter en överlägsen medarbetarupplevelse. Som en del i Ahlsell-koncernen utvecklas vi konstant - nya relationer byggs, arbetssätt utvecklas och vi har det himla kul på vägen. Vill du vara med på vår resa mot att bli Sveriges bästa e-handel är vi övertygade om att du kommer att ha den bästa tiden i ditt arbetsliv hos oss.

Ersättning
Enligt överenskommelse Tjänstepension Friskvårdsbidrag

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Proffsmagasinet Svenska AB (org.nr 556728-3857)

Kontakt
Head of Sales operations
Jennie Olander
jennie.olander@proffsmagasinet.se

Jobbnummer
8825038

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffsmagasinet Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffsmagasinet Svenska AB: