Prestigelös person med kunskap om leverantörsfakturor till delti
Poolia Ekonomi AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Ekonomi AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Poolia Ekonomi AB
Presentation
Är du en noggrann person med grundläggande ekonomikunskaper och intresserad av att arbeta med leverantörsreskontra på deltid?
Då kan du vara den vi söker till ett sex månader långt konsultuppdrag på deltid, cirka 50 %. Vår kund är en framstående advokatfirma med kontor i centrala Stockholm, vilket kommer att vara din arbetsplats under uppdraget.
Poolia är ett möjligheternas företag där du kan växa och utvecklas i din yrkesroll i ett rasande tempo. Genom oss får du tillfälle att jobba på populära arbetsplatser hos företag med välkända varumärken.
Att vara konsult på Poolia är ett strategiskt steg i din karriär. Du hamnar i strålkastarljuset - både hos oss på Poolia, hos våra kunder och de medarbetare du kommer i kontakt med på de arbetsplatser du befinner dig. Missa inte chansen att bli en av våra eftertraktade konsulter.
Publiceringsdatum2010-05-03Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med vår kunds leverantörsreskontra och under sommaren kommer processen ändras då de ska införa skanning av leverantörsfakturor alternativt outsourca den delen. Detta innebär nya rutiner och dina huvudsakliga uppgifter bli registrering av leverantörsfakturor samt att se till att leverantören gör rätt. Vår kund har cirka 3000-4000 fakturor per år.
Eventuellt kommer du att vara delaktig i upphandlingen av skanning alternativt outsourcingen.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har adekvat ekonomiutbildning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom leverantörsreskontra. Du har goda kunskaper i Office-paketet och gärna erfarenhet av arbete i något större ekonomisystem.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att trivas i denna tjänst måste du vara prestigelös och ha förmågan att arbeta självständigt. Vidare kan du fokusera på detaljer utan att förlora överblicken samt utför ditt arbete noggrant, effektivt och strukturerat.
Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan.
Förmåner
Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram.
Dessutom får du din alldeles egna konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär?
Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Företagsbeskrivning
Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden Ekonomi, Administration, Life Science och IT & Teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i fem länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.
Sluttext
Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-05-17
Ange följande referens när du ansöker: 22584
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagPoolia Ekonomi AB
AdressPoolia Ekonomi AB
Jobbnummer 641804
Observera att sista ansökningsdag har passerat.