Prestigelös Partnerassistent till JKL!
JKL Group / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos JKL Group i Stockholm Om JKL
JKL är en av Nordens ledande rådgivare inom strategisk kommunikation. Vi anlitas som rådgivare kring bland annat finansiell kommunikation, krishantering, medierelationer samt opinionsbildning. JKL har cirka 150 medarbetare på våra kontor i Stockholm, Oslo, Köpenhamn, Helsingfors, Göteborg och Bryssel. JKL ingår i MSLGROUP och ägs av den internationella kommunikationsgruppen Publicis Group. För mer information se
www.jklgroup.com .
Till huvudkontoret i centrala Stockholm söker vi nu en självgående Partnerassistent till ett föräldravikariat med start i oktober. Som Partnerassistent kommer du att få axla en betydande och mångfacetterad roll innehållandes utmanande, utvecklande och varierande arbetsuppgifter. Vi erbjuder dig en fartfylld, dynamisk och stimulerande arbetsmiljö som utgörs av engagerade och drivna kollegor. Vi motiveras av hårt arbete, är kvalitetsmedvetna och resultatinriktade och söker dig som är redo för en utmanande, rolig och trivsam arbetsplats.
Publiceringsdatum2014-08-18Dina arbetsuppgifterI rollen som Partnerassistent kommer du att assistera två av JKLs mest seniora rådgivare. Du är ett administrativt stöd i många varierande arbetsuppgifter och assisterar utifrån de behov som uppkommer i en händelsestyrd och utmanande miljö. Du arbetar både högt- och lågt, kort- och långsiktigt och har många olika kontaktytor såväl internt som externt.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att;
• ge löpande service och administrativt stöd genom ansvar för bland annat mail, kalender, post, telefon, samt mötesförberedelser genom kallelser, inbjudningar och interninformation
• ta fram och korrigera skriftliga underlag, översättningar, presentationer och mötesanteckningar
• göra resebokningar och planering av kund- och nätverksaktiviteter
• förbereda diverse underlag såsom rapporter och kvartalsavstämningar
• research för potentiella och befintliga kunder
• ta hand om allmän administration såsom kopiering, sortering och arkivering samt löpande uppdateringar kring kunduppdrag i form av tidrapportering och fakturaunderlag.
KvalifikationerVi söker dig med relevant akademisk utbildning och erfarenhet från arbete med liknande uppgifter. Du är en god skribent och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Du har utmärkta kunskaper och färdigheter i Powerpoint, Word och Excel. Vidare har du för vana att arbeta självständigt och proaktivt planera ditt eget arbete. Som person är du noggrann, serviceinriktad och prestigelös. Du har en hög arbetskapacitet och är mån om att hålla hög kvalitet i allt du gör. Personlig integritet, problemlösaranda och förmåga att hantera en stundtals stressig arbetsmiljö är tre andra måsten.
Vi rekryterar löpande men ser fram emot din ansökan senast den 11 september 2014. Ansök via länken nedan.
Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Stridh, HR Generalist, på telefon 0704871146 eller
malin.stridh@jklgroup.com .
Nyckelord: Partnerassistent, Partner assistant, VD-assistent, VD-sekreterare, Executive Assistant, Chefsassistent
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning oktober - minst 1 år framåt Heltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJKL Group
AdressJKL Group
Sveavägen 24-26, 111 84 Stockholm
11184 .
KontorsadressSveavägen 24-26, 111 84 Stockholm
Jobbnummer 1966932
Observera att sista ansökningsdag har passerat.