Prestigelös och noggrann inköpsassistent sökes!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu behöver vi en inköpsassistent till expansivt företag inom en spännande bransch! Företaget är beläget i Stockholm City.

Publiceringsdatum
2011-01-05

Arbetsuppgifter
Som inköpsassistent kommer du att assistera de befintliga inköparna på företaget. Du kommer bland annat att arbeta med artikelvård och arbeta aktivt i affärsstödssystemet. Det ligger på ditt ansvar att säkerställa att ordrar går iväg samt kommer in, följer upp eventuella hinder på vägen samt löser problem som dyker upp. Rollen innebär en hel del kontakter med leverantörer.

Erfarenheter
Vi söker dig med erfarenhet av rollen som inköpsassistent och har mycket god administrativ vana. Har du erfarenhet av läkemedelsbranschen eller apotek ses det som en fördel. Vidare har du goda kunskaper i engelska samt goda datavana, främst i Officepaketet.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är strukturerad och framförallt noggrann. Då företaget befinner i en expansiv fas är det viktigt att du är flexibel och prestigelös då du ibland får rycka in där det behövs. Självklart är du positiv och samarbetar bra med andra.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden. Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Uppdraget pågår i ca 3 månader och för rätt person finns eventuell möjlighet till anställning hos kund.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller genom att klicka på länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1249033
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel: 08-598 982 37 eller sofia.wigzell@adecco.se
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
815197

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: