Prestigelös inköpssamordnare sökes för uppdrag i Göteborg

Bemannia / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia i Göteborg, Mölndal, Härryda, Bollebygd, Alingsås eller i hela Sverige

Vill du arbeta i en stöttade inköpsroll med service och samordning? Trivs du i kontakten med människor samtidigt som du har administrativa inslag? Då kan detta vara ett uppdrag för dig!

Om uppdraget

Kunden är verksam i Göteborg och arbetar föratt leverera och utveckla nya lösningar inom energi och stadsfiber.Detta genom attsäkerställa att deraskunder får prisvärd energi med hög leveranssäkerhet. Målet ärett hållbart Göteborg.

Uppdraget är på heltidmed start till hösten och förväntas pågå i cirka fem månader.

Publiceringsdatum
2019-05-02

Arbetsuppgifter
Som inköpssamordnare kommer du ingå i inköpsavdelningens helpdesk där du svarar på frågor och gör löpande beställningar och avrop utifrån inkomna inköpsanmodan. Vidare kontrollerar du underlag och ser till att beställningar görs mot rätt avtalspart samt gör en andra konkurrensutsättning med befintliga ramavtalsleverantörer. Irollen ingår det också att kontrollera ordererkännanden och kontakt med leverantörer om fel i inköpsprocessen uppstår. För rollen ser vi att du är lösningsorienterad och har en god kommunikativ förmåga.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning inom teknik eller ekonomi
• Minst ett (1)års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
• Erfarenhet av affärssystem
• Erfarenhet av kommunal verksamhet med dess lagkrav

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Erika Hansson erika.hansson@bemannia.se

Företag
Bemannia

Adress
Bemannia
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155, Stockholm

Jobbnummer
4763678

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia: