Prestigelös ekonomiansvarig till Tiba Bygg i Spånga

Poolia Ekonomi AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Ekonomi AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Poolia Ekonomi AB
Presentation
Till vår kund Tiba Bygg AB i Spånga söker vi nu en ansvarsfull ekonomiansvarig som är intresserad av ett arbete med stor variation. Tjänsten är på heltid, 40 timmar per vecka, och dina arbetsdagar börjar senast klockan 8.00.
Tjänsten som ska tillsättas omgående är inledningsvis på konsultbasis men för rätt person finns möjlighet till anställning hos vår kund.
Tiba Bygg AB befinner sig i en expansiv period då de nyligen utökat verksamheten med tio personer och de har idag 27 anställda. Besök gärna www.tibabygg.se för mer information om deras verksamhet.

Publiceringsdatum
2010-04-08

Dina arbetsuppgifter
I dagsläget är det en extern redovisningsbyrå som sköter den löpande bokföringen, men meningen är att du ska ta över denna. Vidare innebär rollen ett brett spektra av arbetsuppgifter innefattande allt från att svara i telefon, ta emot besökare, diverse inköp, till att sköta fakturering och göra löner i Hogia för de 27 anställda.
Du gör självständigt bokslutet, alternativt med hjälp av en revisor.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som genomgått en eftergymnasial utbildning med ekonomisk inriktning och som har flerårig erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Att självständigt kunna göra bokslut är inget krav men ett stort plus.
Tiba Bygg sköter det mesta av ekonomiadministrationen inklusive faktureringen i Excel, vilket kräver att du har mycket vana av arbete i programmet. Företaget kommer att implementera ett ekonomisystem och vi ser därför gärna att du har erfarenhet av arbete i flera större ekonomisystem och därmed kan vara delaktig i denna process. Du har även goda kunskaper i Hogia.
För att lyckas och trivas i denna roll är prestigelöshet och servicesinne ett måste. Vidare är du en ansvarsfull och utåtriktad person med en hög social närvaro.
Förmåner
Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram.
Dessutom får du din alldeles egna konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär?
Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Företagsbeskrivning
Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden Ekonomi, Administration, Life Science och IT & Teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i fem länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.
Sluttext
Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-04-21
Ange följande referens när du ansöker: 22221
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Poolia Ekonomi AB

Adress
Poolia Ekonomi AB

Jobbnummer
623357

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Ekonomi AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Ekonomi AB: