Prestigelös administratör med ekonomikunskaper sökes!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet inom administration och besitter kunskaper inom ekonomi? Tycker du om att arbeta varierat och flexibelt? Då har vi på Adecco Office & HR tjänsten för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som administratör kommer du att hantera avtal och annan förekommande administration så som att sköta beställningar av bl.a. visitkort samt att löpande uppdatera hemsida. Vidare kommer du administrera och hantera fakturor, sköta betalningar och fungera som kontaktperson gentemot redovisningsbyråer. Detta är en bred och flexibel roll där du på sikt kan komma att sköta det mesta på ett mindre kontor.

Vem trivs här?
Du som har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt och tycker om att vara spindeln i nätet kommer att trivs I denna roll. Har du dessutom en gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande är det meriterande för tjänsten. Du besitter goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vidare är du en flexibel, prestigelös och kommunikativ.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag på deltid 80% till en början med goda möjligheter att bli upphöjd till en heltidstjänst. Tjänsten är tillsvidare med goda möjligheter till övertag ifrån kunden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid eventuella frågor kring rekryteringsprocessen kontakta ansvarig rekryterare Annelie Sandberg tel 08- 598 981 96

Välkommenatt söka!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2016-04-01

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-30
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annelie Sandberg

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2757841

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: