Premium service co-ordinator till Whirlpool
Hero / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-03-29FöretagetWhirlpool Corporation är världens största tillverkare av vitvaror och finns bland annat representerade med märkenaWhirlpool, KitchenAid, Hotpoint, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit och andra stora varumärken i över 170 länder. Whirlpool Nordic är en försäljnings- och marknadsorganisation som verkar i 5 nordiska länder: Sverige, Norge, Finland, Danmark och Island. Deras regionala huvudkontor ligger i Stockholm, där samtliga av deras supportfunktioner är placerade.
Om tjänstenSom premium service co-ordinator tillhör du avdelningen Custumer service med ansvar över det nya affärsområdet premium service. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:
• Koordinera och hitta nya lösningar för affärsområdet premium kundservice
• Skapa processer och rutiner för att säkerställa hög servicenivå mellan de olika varumärkena och i linje med de interna servicekriterierna/kraven.
• Kontakt med slutkund och leverantörer
• Nära samarbete med kundserviceteamet
• Ansvarig för hela kundserviceupplevelsen och processen från början till slut uppnår målen genom att vara proaktiv och serviceinriktad.
• Stora kontaktytor internt där man förväntas ha kontakt med flera delar av den nordiska organisationen.
KvalifikationerFör att lyckas i denna roll ser vi gärna att:
• Du har tidigare erfarenhet av retail
• Du har erfarenhet av att koordinera projekt alternativt van att arbeta projektstyrt
• Du är lösningsorienterad
• Förmåga att hantera flera processer parallellt
• Möta deadlines samt säkerställa att krav på att interna SLA tider mötes.
• Datorvan
• Flytande i engelska plus ytterligare nordisk språk
Tillträde, omfattning och anställning:
Start för tjänsten är omgående och heltid med kontorstider 8-17 med möjlighet till flex, Tjänsten ska tillsättas omgåendeoch intervjuer och urval sker löpande.
Du är anställd utav Hero de första sex månaderna men målet är att anställningen sedan ska gå över till kunden. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder våra konsulter friskvårdsbidrag, pension och flexpension.
Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av
rekryteringsansvarig Alisha Baig,
alisha.baig@hero.seWe are heartworking"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ettstörre samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba medhjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi ärpersonliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer.Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och osssjälva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet tillframgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlisha Baig
alisha.baig@hero.se 0709778579
FöretagHero
AdressHero
Holländargatan 22
11359 Stockholm
KontorsadressHolländargatan 22, Stockholm
Jobbnummer 4700802
Observera att sista ansökningsdag har passerat.