Premier söker handläggare till Försäkringskassan i Åmål.

Premier Service Sverige AB / Administratörsjobb / Åmål
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Åmål, Säffle, Bengtsfors, Grums, Mellerud eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Åmål, Säffle, Bengtsfors, Mellerud, Dals-Ed eller i hela Sverige

Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.

Tjänstebeskrivning
Vi på Premier söker nu handläggare till Försäkringskassan i Åmål. Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start den 1/10 och du arbetar dagtid; måndag till fredag.

Uppdragslängd: 3månader och det finns möjligheter till att erbjudas en förlängning. Uppdraget startar med en introduktionsutbildning på 8 dagar.

Arbetet avser utföras i Försäkringskassans lokaler i Åmål, men p.g.a. rådande omständigheter kan dock arbetet komma att utföras på distans helt eller delvis.

Din huvudsakliga arbetsuppgift är att identifiera behov som inkommer i Försäkringskassans ärendesystem. Du kommer använda telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och där igenom ge allmän och specifik information till Försäkringskassans partners. Som handläggare ska du ha förmåga att självständigt och effektivt söka och tolka information och sedan omsätta detta i praktisk handläggning. Du ansvarar för att utreda ärenden samt att kommunicera förslag till beslut i kundens ärenden. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov. Ansvarig chef kommer att tillsammans med handledare vägleda och stötta vid eventuella frågor som dyker upp i ärendehandläggningen.

Publiceringsdatum
2021-08-26

Kvalifikationer
För att lyckas på detta uppdrag ser vi gärna att du:
• Har slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga.
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
• Har erfarenhet av kundmöten och är mycket serviceinriktad.
• Har god datorvana.
• Erfarenhet av att arbeta i telefon.
• Är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad.
• Har god kommunikativ förmåga.
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
• Förstår och värdesätter människors olikheter.
• Trivs med möten över telefon.

Vi söker dig som har intresse för ärendehandläggning och som har erfarenhet av arbete som handläggare. Du är serviceinriktad, kommunikativ och vi ser gärna att du har erfarenhet inom branschen sen tidigare.
Du har B-körkort och tillgång till bil.

Låter det intressant?
Har du frågor, så tveka inte att ringa konsultchef Sandra Törnqvist tel 0707-85 84 14 Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 17/9. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Premier Service Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2898".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Premier Service Sverige AB (org.nr 556495-2017), http://www.premier.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
5923895

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Premier Service Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Premier Service Sverige AB: