Pre-Collection Administrator till Avida

Hero / Övriga jobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Om Företaget

Avida befinner sig i en expansiv fas och växer fort. Deras affärsidé är att erbjuda företag och konsumenter finansiella tjänster genom enkla och moderna lösningar. De arbetar för att skapa nöjda kunder genom innovativt tänkande, tekniskt kunnande i framkant, samt inte minst engagerade, kompetenta och erfarna medarbetare. Kulturen är hjälpsam med ett stort engagemang där medarbetarna har mycket frihet under ansvar.

Är du en stjärna på kommunikation, service och att arbeta med människor? Har du dessutom ett intresse för ekonomi? Då är du rätt person för tjänsten somPre-Collection Administrator hos Avida!

Om Tjänsten

I din roll som Pre-Collection Administrator kommer du aktivt söka upp och kontakta kunder med betalningssvårigheter för att tillsammans med kunden lägga upp en fungerande betalningsplan. Ditt fokus kommer vara kundnöjdhet och hitta rätt lösning för den enskilda kunden, med målsättningen att driva in medel till Avida. Du kommer även att fungera som en extra resurs i vår kundtjänst, där du svarar på inkommande frågor per mail och telefon.

Du kommer att vara placerad i ett team som i dagsläget består av tre Kundtjänstmedarbetare och två Pre-Collection Administrators som alla rapporterar till Inkassochefen. Tjänsten innebär många interna kontaktytor i Avidas alla verksamhetsavdelningar.

Tjänsten kommer vara på heltid med varierande skift. Detta innebär att du 2-3 dagar i månaden kan komma att arbeta mellan kl. 12:00-20:00 och resterande dagar normala arbetstider 08:00-17:00. Placering är vårt nyrenoverade huvudkontor på Södermalm i Stockholm.

Publiceringsdatum
2018-01-05

Kvalifikationer
Vi tror att du i en tidigare roll kommit i kontakt med bank- eller finansverksamhet och har kännedom kring finansiella produkter. Tidigare erfarenhet av inkasso, telemarketing, kundtjänst eller liknande arbeten med mycket kundkontakt på telefon är meriterande. Du bör även ha en godkänd gymnasieutbildning eller motsvarande, gärna med ekonomisk inriktning.

För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är duktig på att kommunicera med olika typer av människor samt är en duktig förhandlare som inger förtroende. Du är en person som drivs av att arbeta mot ett utsatt mål och ger dig inte förrän du nått dit. För att klara av denna tjänst behöver du kunna kommunicera obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska.

Stor vikt kommer ligga vid dina personliga egenskaper och har du rätt inställning och driv är denna tjänst en bra grund för att ta sig vidare internt

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelaine Roosmark madelaine.roosmark@hero.se +46709306645

Företag
Hero

Adress
Hero
Holländargatan 22
11359 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 22, Stockholm

Jobbnummer
3887312

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero: