Praktiskt stöd och säljstöd

Apartment HS AB / Administratörsjobb / Stockholm
2013-01-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Praktiskt stöd och säljstöd" (publicerad 2016-04-22) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Apartment HS AB i Stockholm

Apartment HS AB söker ny medarbetare inom: praktiskt stöd och säljstöd.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du måste fungera i vårt team. Detta är dina egenskaper:
• du är samarbetsvillig
• du är prestigelös och vill hugga i
• du är strukturerad med god förmåga att planera eget arbete
• du slutför dina arbetsuppgifter
• du tar ansvar
• du har ett professionellt bemötande av kunder och är "service minded"
• du kan skruva ihop och bära möbler

Rollen innehåller arbetsuppgifter som är typiska för praktiskt stöd och säljstöd. Fördelningen av dessa arbetsuppgifter kommer att variera kraftigt. Under kortare perioder kommer det mesta av arbetstiden ägnas åt praktiskt stöd och andra perioder mer säljstöd.

Publiceringsdatum
2013-01-31

Dina arbetsuppgifter
• Ansvara för lagret. Kategorisera, hålla ordning och skapa listor över samtliga inventarier på lagret. Kontinuerligt rensa ut gamla saker och sälja/slänga/skänka bort. Utföra möbelvård och se till att allt är fräscht och i fint skick.
• Ansvara för inköp av förbrukningsvaror så som, micro, dammsugare, lakan, porslin etc.
• Ansvara för felanmälningar. Konstatera problemet, eventuellt åka ut och titta, kontakta fastighetsskötare vid behov. Följa upp att samtliga felanmälningar blir åtgärdade och kunden informerad och slutligen nöjd.
• Åka ut och fotografera lägenheter för att sedan skapa professionella presentationer med bilder och text.
• Vara kontaktperson på Apartment då något underhållsarbete ska utföras i en fastighet där vi har lägenheter.
• Ansvara för uppmöbleringar. Använda checklista för uppmöblering och följa denna (ta bilder, upprätta inventarielistor samt besiktningsprotokoll). Beställa varor/möbler i samråd med hyresmäklaren.
• Sköta in- och utflyttningar av hyresgäster. Upprätta protokoll på lägenhetens skick.
• Ansvara för uppfräschning av lägenheter där hyresgäst flyttat ut. Använda checklista för uppfräschning (ta bilder, upprätta inventarielistor samt besiktningsprotokoll) och följa denna.
• Tömma lägenheter på möbler (dvs bära möbler), åtgärda småfel t.ex. spackla/slipa/måla igen mindre hål i väggar, slipa bänkskivor.
• Vara behjälplig med diverse ärenden, hämta och lämna lakan, installera digital-TV/internet, byta trasiga inventarier.
• Stödja hyresmäklarna i deras säljarbete genom att utföra praktiskt arbete som t.ex. att boka visningar, inhämta diverse information från hyresgäster eller kontaktperson, svara i telefonen. - hålla i visning av lägenheter, upprätta condition reports, inventarierlistor, besiktning vid utflyttning.

Erfarenheter
• datorvana (Microsoft Office-paketet) + enklare bildbehandlingsprogram
• tala och skriva på engelska
• är händig och kan fixa enklare saker i lägenheter

Meriterande:
• erfarenhet från events eller resebranschen

Läs mer om oss på www.apartment.se
Välkommen!

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-05-30
Ansökan kan skickas till e-postadress: nicholas@apartment.se

Kontakt
Nicholas Olsson, VD nicholas@apartment.se

Företag
Apartment HS AB

Adress
Apartment HS AB
Wittstocksgatan 13
11527 STOCKHOLM

Kontorsadress
Wittstocksgatan 13

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 070-857 00 10
E-postadress: nicholas@apartment.se

Jobbnummer
1453867

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Apartment HS AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Apartment HS AB: