Posten söker nya medarbetare till kundtjänst!

Adecco Sweden AB, Västerås / Receptionistjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Västerås i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Köping eller i hela Sverige

Med Postens hjälp kan meddelanden och varor levereras snabbt, säkert och kostnadseffektivt. Vi möjliggör mervärden hos våra kunder genom att kombinera fysiska och elektroniska flöden där Postens tjänster också kan integreras i våra kunders verksamhet. Med över 3 000 serviceställen ger vi daglig service till 4,5 miljoner hushåll och 900 000 företag i Sverige. Varje dag hanterar vi över 20 miljoner försändelser. Med drygt 30 000 medarbetare och en omsättning på över 25 miljarder kronor är vi en av Sveriges större koncerner. Posten AB (publ) är ett publikt aktiebolag som ägs av svenska staten. Jämställdhet, etnisk och kulturell mångfald är en naturlig del i Postenkoncernens verksamhet. Vi välkomnar gärna dig som liksom vi ser på olikheter som en styrka och en förutsättning för konkurrenskraft och tillväxt.
Är du en person som älskar att ge service och vill jobba i en dynamisk och positiv miljö?

Posten Kundservice Logistik i Västerås ansvarar för kundservice och eftermarknadsfrågor såsom fakturafrågor, reklamationer m.m. via telefon, e-post och fax mot Postens samtliga kunder. Enheten bidrar till att göra Posten Logistiks marknadsbearbetning mer effektiv samt till att öka våra kunders nöjdhet. I dag är vi omkring 50 personer på vår enhet, och behöver förstärka ytterligare med flera nya medarbetare.
Posten växer och söker nya medarbetare till kundtjänst!

Tjänsten
Du ansvarar för att bemöta kunder via (i första hand) telefon, men även via mail och fax på ett serviceinriktat sätt. Största delen av tiden arbetar du aktivt med kundrådgivning som inkluderar att hantera allmänna förfrågningar och åsikter, reklamationer, kvittensförfrågningar, bevaka leverans, tar emot beställningar, löser tekniska problem m.m. Du genomför även behovsanalyser för att identifiera kundens behov av våra tjänster och du ser till att kunden får bästa service och bemötande.

Publiceringsdatum
2007-12-19

Profil
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har en mycket god kommunikativ förmåga, och du tycker om att bygga relationer. Du är både service- och resultatorienterad och en nöjd kund är av största vikt för dig. Som person tror vi att du är glad och positiv samtidigt som du är tålmodig och har stor förståelse för kunders olika problem. Om du har erfarenhet från logistikbranschen och/eller tidigare har arbetat med kundtjänst är detta meriterande.

Hos oss får du en gedigen intern utbildning när du börjar, och därför är dina personliga egenskaper viktigare än förkunskap. Vi har en ung medelålder på Posten Kundservice Logistik och vi ser därför gärna äldre sökanden för att öka mångfalden!

Välkommen med din ansökan!
I den här rekryteringen samarbetar vi med Adecco Rekrytering. Du söker tjänsten via länken nedan:
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=267292890&culture_id=SV&company_id=23294000
Om du har frågor så kontakta gärna rekryteringskonsult Marie Asph på 021-470 29 02. Vi vill ha din ansökan snarast då urval kommer att ske löpande.

Anställningstyp/arbetstider
Heltid alternativt deltid.

Ersättning
Fast lön.

Kontakt
Marie Asph, 021-470 29 02 Telefon, Rekryteringskonsult

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: vasterasrekrytering@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB, Västerås
72212 VÄSTERÅS
Telefonnummer: 021-196500
Mer information på http://www.adecco.se

Jobbnummer
81355

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Västerås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Västerås: