Positiv säljassistent med kundfokus! (Sthlm)
Office Management Supplies AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management Supplies AB i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden - kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation, operatörstjänster, samt tillbehör och förbrukningsvaror. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala, och vi expanderar på samtliga orter. Med ca 200 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap!
2009 var ett fantastiskt år - vi ökade vårt resultat med 47 % och omsatte över en halv miljard på 200 anställda. Vi fokuserar på framtiden med expansion och vill därför investera i dig!
Nu söker vi en positiv och ambitiös säljassistent. Vi är ett ungt och framgångsrikt företag som ingår i OFFICE Management koncernen.
Tjänsten består av två huvudområden:
Ungefär 60% av tiden kommer du att befinna dig ute hos våra kunder i Storstockholm. Du kommer att göra ca 15-25 kundmöten i veckan då du inventerar och fyller på deras förbrukningsvaror.
Den resterande tiden arbetar du som säljadministratör. Dina främsta arbetsuppgifter är orderhantering, ta emot inkommande samtal och lösa våra kunders förfrågningar.
Hos oss har du daglig kontakt med våra säljare, kunder och leverantörer. Du ingår i ett säljteam där ni alla bidrar till gruppens försäljning.
Du som söker:
Du tycker om att möta människor och du motiveras av att arbeta i ett företag med stark säljkultur och ett högt tempo.
Du är serviceinriktad och drivs av att bidra till ditt team.
Du har en hög och jämn produktivitet samt vill ha dagliga utmaningar i ditt arbete.
Du tar stort ansvar för kundstöd och hjälper våra kunder genom den bästa supporten.
Du har bra struktur i ditt arbete och har förmågan att ur ett myller av arbetsuppgifter bedöma graden av viktighet och lösa uppgifterna en efter en.
Din kommunikativa förmåga är mycket god.
Du har skinn på näsan samtidigt som du är smidig och ödmjuk.
Som person är du noggrann, har en god administrativ förmåga, trivs med att ge service åt andra samt är ansvarsfull och självgående.
Som anställd på OFFICE Management finns möjligheten att ta del av ett mycket konkurrenskraftigt förmånspaket:
World Class träningskort
Previa Företagshälsovård
Skandia Lifeline
Rikskuponger
Intern och extern utbildning - Vendator samt Mercuri
Business Card
Utöver detta: låg personalomsättning, vi representerar endast kända varumärken, egen fastighet i Kista (HK), leverantörs evenemang i form av tex resor, "top-of-line" när det gäller arbetsverktyg.
Vi är ett glatt gäng och många av oss umgås även privat. För oss är det viktigt att det är högt i tak och att vi har en rak kommunikation!
Välkommen med din ansökan till ett väletablerat företag med välkända och högkvalitativa produkter.
Till denna tjänst är det kravställt att du har körkort. Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dig som är icke-rökare.
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du välkommen att kontakta Henrik Stadler Affärsområdeschef alt Mari Larsson HR, på telefon 08-734 30 00.
Välkommen till vår framtid!
Publiceringsdatum2010-05-20Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-06-19
Ange följande referens när du ansöker: 4076
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMari Larsson, 08-734 30 00
FöretagOFFICE Management Supplies AB
AdressOFFICE Management Supplies AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
Jobbnummer 656095
Observera att sista ansökningsdag har passerat.