Positiv och noggrann student som brinner för att ge god service?

Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en positiv och noggrann student som brinner för att ge god service?

Har du god datorvana, en trevlig telefonröst och vill gå en utförlig och betald grundutbildning inom Customer Service och Customer Support?

Uppdragsgivare: Proffice

TJÄNSTEBESKRIVNING
Du kommer att ta emot inkommande samtal per telefon, informera kunderna om deras avtal och registrera ärenden. Du kommer att sitta i stora, fräscha lokaler hos vår kund i södra Stockholm. Företaget är ett mycket väletablerat och känt bolag i telekombranschen.

Du kommer att kunna själv välja vilka pass du vill arbeta efter introduktionsutbildningen där timlön utgår enligt kollektivavtal. det ingår mersförsäljning då kunderna ringer in och du fortbildas kontinuerligt gällande kundens produkter och nya tjänster.

Tempot är högt och fokus är att ge kunden bästa service och support.

Ort: Stockholm/söderort

Uppdraget är på deltid/extra timmar och påbörjas i början av januari 2013. Introduktionsutbildningen är mycket omfattande och tar stora delar av kvällar och helger i anspråk första tre-fyra veckorna.

Kundtjänstens öppettider är vardagar kl 08-21 och helger 09-17. Studenter erbjuds i första hand pass som är drygt 5-6 timmar långa och ligger på em/kväll eller helg. det finns dagpass att tillgå också. Du avgör själv hur mycket du vill arbeta, men ett minimikrav är 30 timmar per månad.

Publiceringsdatum
2012-12-04

Kvalifikationer
I en kundtjänst så blir du kundens första bemötande. Det är därför väldigt viktigt att du är en glad, positiv person med tålamod.

Du tycker om att prata med nya människor och förstår vikten av att förklara saker på ett pedagogiskt sätt. Du är en problemlösare som trivs med att samarbeta och har ett trevligt sätt i kontakten med andra. Du är resultatinriktad, ansvarstagande och har en känsla för service.

Med vår erfarenhet så vet vi att en av framgångsfaktorerna i en medarbetares personlighet i en kundtjänst är att man är lösningsorienterad, ser det positiva i situationer och att vara stresstålig. Inga frågor är för dumma eller problem för stora. Är detta du, så skicka in en ansökan!

Du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.

Skicka in en ansökan idag via vår hemsida www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ] där du registrerar dig via Fasttrack

Kontaktperson: Fatu Lönnberg, Recruitment Manager, Proffice Partner Solutions AB

fatu.lonnberg@proffice.se [ mailto: fatu.lonnberg@proffice.se ]

KEEP IMPROVING

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-01-30
Ange följande referens när du ansöker: 200386780
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fatu Lönnberg

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
1409098

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: