Positiv och driven assistent sökes av Adecco!

Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en assistent till vår kund inom läkemedelsbranschen i Stockholm!

Publiceringsdatum
2010-05-28

Arbetsuppgifter
Som assistent kommer dina arbetsuppgifter vara mycket varierande och innefattar bland annat att:
• Medverka i planering/uppföljning av informationsmöten, konferenser o kongresser.
• Ansvara för beställning av resor och hotellrum enl. fastställda rutiner.
• Bidra till bra service till kunder och samarbetspartners
• Medverka vid beställning av promotionmaterial.
• Handha utskrift av protokollsanteckningar.
• Ansvara för arkivering av avdelningens/enhetens dokument.
• Kontroll och kontering av fakturor.
• Supportera med framtagande av material och underlag till produktchef och säljare.
Vem söker vi?
Vi söker dig med några års erfarenhet av rollen som assistent, och har du även en sekreterar/assistentutbildning ses det som en fördel. Du har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift, samt i Officepaketet såsom Word, Power Point och Excel.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du strukturerad och noggrann samt har god organiseringsförmåga. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning, är serviceminded och social. Det är även viktigt att du är flexibel, prestigelös och samarbetar bra med andra.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska helst tillsättas omgående. Uppdraget pågår minst i 6 månader, eventuell möjlighet till förlängning finns.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller gå in via länk; http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=776619
För frågor kring rekryteringsarbetet kan du kontakta rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel. 08-598 982 37.
Välkommen in med en ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
664233

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: