Portugisisk-, engelsk- och svensktalande Helpdesktekniker
Joblink Norden AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Joblink Norden AB i Malmö,
Lomma,
Vellinge,
Lund,
Trelleborg eller i
hela Sverige För uppdrag hos kund söker vi på Joblink nu duktiga servicedesk-agenter som talar både Portugisiska och Engelska, så väl som Svenska!
Joblink är ett rekryterings- och bemanningsbolag som genom ett nytänkande och innovativt arbetssätt sätter kandidaten i fokus och förenklar ansökningsprocessen och driver branschen framåt. Alla vi som är Joblink har lång erfarenhet av att arbeta med att bemanna och rekrytera kvalificerade medarbetare till företag och organisationer. Vi är personliga i vårt arbetssätt och tar gärna vara på möjligheterna med sociala medier som Facebook, Twitter och Linkedin i vårt arbete. Våra ledord är att det ska vara enkelt och trevligt för såväl kandidater som företag att jobba med oss. Bli en del av vårt framgångsrika konsultteam!
Publiceringsdatum2015-05-22Dina arbetsuppgifterSom Service Desk-agent arbetar du med att ge support till användare via telefon och mail. Service desken utgörs av en kombinerad 1st och 2nd Line, där ambitionen är att kunna lösa ärenden redan vid första kontakt. För att kunna briljera i rollen som Service Desk-agent är det viktigt att du kan hålla ett högt tempo, utan att förlora kvalitén i ditt arbete. Administrativa uppgifter så som dokumentation är naturliga inslag i det dagliga arbetet.
Vi erbjuder!:
Vi erbjuder:
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Omfattning: 100%, tillsvidare.
Placering: Malmö
Uppdraget ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Joblink AB och arbeta ute hos uppdragsgivaren. Bli en del av vårt framgångsrika konsultteam!
Kvalifikationer::
I detta uppdrag är det ett krav med flytande tal- och skrivförmåga inom Portugisiska, Engelska och Svenska. Vi letar efter dig som behärskar samtliga av dessa språk.
Vi letar efter dig som...
• Drivs av ett stort IT-intresse! Detta intresse går som en röd linje genom dina erfarenheter. Du inser att det alltid finns mer att lära, och denna möjlighet till utveckling gör dig ännu mer motiverad.
• Är lyhörd! Du har förmågan att lyssna och förstå kundens problematik. Du kan dessutom använda denna lyhördhet för att anpassa din hjälp efter den specifika kunden. Oavsett vilken nivå av IT-förståelse kunden har, är du flexibel och skräddarsyr samtalet efter den specifika kunden.
• Värdesätter god service! Kanske är du den som vänner och släkt vänder sig till när datorn eller mobilen strular, lika mycket på grund av din kompetens som ditt prestigelösa sätt. Du är tillmötesgående i ditt arbete, och ser ett värde i att vara hjälpsam.
• Är uthållig! Att arbeta i en Service Desk innebär ett högt tempo, där du måste klara av att ge varje enskild kund god service samtidigt som man som grupp arbetar för att hålla SLA-nivåer. Vi söker därför dig som kan arbeta med uthållighet och som genomsyras av ett professionellt lugn.
Du har kunskaper i Ärendehantering, Felsökning, Citrix, Exchange samt Kommunikation/Nätverk TCP/IP, DNS, DHCP samt AD.
Ansökan::
Vänta inte med din ansökan. Besök vår hemsida och skicka in din CV redan i dag. Vi jobbar med löpande urval! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
disa.borjesson@joblink.se alt 0766-775336.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDisa Fanto Börjesson
FöretagJoblink Norden AB
AdressJoblink Norden AB
Södergatan 14
21134 Malmö
KontorsadressSödergatan 14 21134 Malmö
Jobbnummer 2305370
Observera att sista ansökningsdag har passerat.