Polsktalande säljassistent sökes av Adecco Offic

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.
Nu söker vi en självgående säljassistent med kunskaper i polska till uppdrag hos vår kund i Stockolmsområdet!

Publiceringsdatum
2009-10-16

Arbetsuppgifter
Som säljassistent kommer du att vara delaktig i arbetet med att skapa en överblick över marknadsmöjligheterna i Polen och offertstatus. Din roll i detta är att sammanställa data gällande polska offerter, men även tjeckiska och slovakiska. Detta innebär för din del mycket externa kontakter och intervjuer med offertläggande myndigheter för att få viss information bekräftad. Vidare kommer du att uppdatera säljdata från olika länder och även information i deras CRM- system.
Vem söker vi?
Du har mycket goda kunskaper i både polska och engelska, har du även kunskaper i ett annat östeuropeiskt språk ses det som en fördel. Vidare har du goda datakunskaper i Officepaketet, framförallt i Excel. För att lyckas bra i rollen ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning eller telefonintervjuer.
Som person är du självgående, strukturerad och du sätter dig in i nya arbetsuppgifter på kort tid. Vidare har du en god analytisk förmåga och ser samband mellan olika typer av information som du därefter kan föra samman. Då rollen som säljassistent innebär många externa kontakter krävs det att du är kommunikativ och utåtriktad.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och kommer att arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag, tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.
Är du intresserad?
Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig hos Adecco, följ denna länk: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=714401
För frågor om rekryteringen, kontakta Cilla Orban på 08-598 981 54.
För frågor om tjänsten, kontakta Åsa Wilhelmson på 08-59 8 986 45.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
522571

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: