Polsktalande ordermottagare

Standby Workteam AB / Kontorsjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Standby Workteam AB i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige

Till en av våra kunder i Lund söker vi omgående en person för arbete med order-, och kundhantering samt administration. Vår kund är en internationell organisation och du arbetar mot den europeiska marknaden.

Du kommer arbeta med att ta emot och behandla inkommande beställningar och förfrågningar på reservdelar, från initial kontakt med kund till samordning och uppföljning av transporter till kunderna. Du arbetar med telefon och e-post som främsta kommunikationsverktyg och inom ditt ansvar ligger också att utföra administrativa uppgifter i kundens interna system.

Vi söker dig som har mycket god kommunikativ förmåga och helst erfarenhet av liknande roll. Du talar och skriver polska och engelska obehindrat. Det är meriterande med god allmän IT-kunskap och erfarenhet av SAP. Som person är du en lagspelare med hög servicemedvetenhet och god initiativförmåga.

Låter detta som en tjänst för dig? Skicka i så fall in din ansökan redan idag då vi intervjuar löpande. Har du frågor om tjänsten kontakta Per Nobäck, 0766-351464.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2015-11-04

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansök via vår webbplats här: Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Per Nobäck +46 766 351464 per.noback@standbyworkteam.se

Företag
Standby Workteam AB

Adress
Standby Workteam AB
Lilla Nygatan 11
21138 MALMÖ

Kontorsadress
Lilla Nygatan 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 040-23 24 90

Jobbnummer
2513170

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Standby Workteam AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Standby Workteam AB: