Planner to our customer in Solna

Manpower Huvudkontor / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Work description
For one of our successful customers in Solna we are looking for a Planner, In this position you will work closely together with Customer Development to build an integrated volume plan and to manage short term requests from the business. Manage supply risks by having a close cooperation with the Sourcing Unit and Supply Chain Company and ensuring that the business is informed of any potential supply risk. Identify Obsolete Risks, initiate and follow up through required actions to sell out obsolete material and to avoid obsolete in the future. Drive the SC responsibility in the innovation process.

Main responsibilities:
• Highlight gaps in the demand plan and challenge CD
• Understand past and future assumptions, risks and opportunities, and clean the sales data
• On exception based planning basis understand and apply statistical models, depending on historical patterns and horizons
• Report, analyze and deliver KPI's (Volume Bias, Volume Accuracy, Service)
• Manage short term demand requests
• Manage scheduling of locally repacked products
• Translate potential supply risks from the Sourcing Unit and ensure clear communication into MSO's
• Manage short term solutions and problem solving
• Obsolete management; identify obsolete risks, initiate and follow through required actions to sell out obsolete and to avoid obsoletes
• Healthy portfolio Management - make delisting proposal for non performing products

You will get an employment as a consultant with Manpower. The assignment is expected to start as soon as possible and last about six months. The role is for full-time.

Who are you?
• Professional English language, oral and written communications skills
• Academic Degree in Logistics/Supply Chain
• Work experience in Planning or Supply Chain.
• Ability to build relationships
• Team spirit and commitment
• Service mindset
• Good communication skills
• Own drive and ability to work independently
• Ability to multitask
• Structured way of working.

Contact
Please apply through our web site. We do not receive applications by email. If you have any questions regarding this position please contact Consultant Manager Caroline Lyngen ; 08-452 33 60

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2016-03-16

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Lyngen 018-185974

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2728634

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: