Planeringskoordinator till internationellt bolag
PS Partner / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PS Partner i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Första Långgatan 18 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på
www.pspartner.se Gillar du att ha flera olika kontaktytor, är positiv och tänker att allt är möjligt? Är du en strukturerad person som gillar ordning och reda och snabbt kommer på lösningar? Då är det dig vi söker!
Vi söker för kunds räkning en planeringskoordinator till ett internationellt bolag med placering i Sävedalen. Du kommer att vara en del av ett team på elva personer och rollen innebär både självständigt arbeta, i team och kontaktytor inom och utanför organisationen.
Publiceringsdatum2018-02-23Dina arbetsuppgifterSom planeringskoordinator kommer du att arbeta med inkommande beställningar av revisionsuppdrag. Utifrån beställningarna planerar du tillsammans med dina kollegor resurser (konsulter) till uppdragen. Ni koordinerar resurser till både planerbara och vissa mer akuta uppdrag och har kontinuerlig dialog med konsulterna över telefon och mejl.
Du kommer även att vara behjälplig med administrativa uppgifter så som fakturering (skapa fakturor), konsulternas tidrapportering och hantering av reseräkningar.
Företaget är en global aktör och en världsledande leverantör av revisionstjänster inklusive certifiering, validering, verifiering och utbildning inom ett brett spektrum av standarder och system. Resurserna som man koordinerar är revisorer som reviderar och certifierar ute på plats hos kunderna.
Kvalifikationer och egenskaper
Dina kvalifikationer som Planeringskoordinator
• Gymnasial utbildning inom lämpligt område. Högskole- eller universitetsutbildning är meriterande.
• Du har tidigare arbetat med någon form av administrativt arbete, kundservice, logistik- /bemanningsplanering eller liknande. Vi ser det som meritande om du hanterat tidrapporter, reseräkningar och fakturor.
• Du är en van datoranvändare och har erfarenhet av att använda telefonen som främsta verktyg i det dagliga arbetet.
• Vi ser gärna att du har arbetat i något ärendehanteringssystem, t.ex. SAP
Vi söker dig som tycker om en föränderlig arbetsmiljö och som drivs av att leverera lösningar. Med din analytiska och kreativa förmåga kan du förutse eventuella problem och bidra till nya idéer för ett effektivare arbete. Du håller en hög servicenivå, är noggrann och tycker att det är viktigt med ett strukturerat arbetssätt. Du är bra på att kommunicera på både svenska och engelska, vilket är viktigt då du kommer att ha en hel del kontakter med många olika människor.
Tjänsten
Du anställs som konsult hos PS Partner och blir uthyrd till vår kund. Uppdraget är på heltid med start i april/maj och varar ca 12 månader. Kunden har sitt kontor beläget i Sävedalen.
Så ansöker duFör att söka tjänsten, registrera din CV tillsammans med ett personligt brev på
www.pspartner.se. För frågor, kontakta rekryteringskonsult Sara Pettersson på +46 723 14 24 74 /
sara.pettersson@pspartner.se.
Vi kommer att arbeta med ett löpande urval och intervjuer, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPS Partner
AdressPS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG
KontorsadressFörsta Långgatan 18
Jobbnummer 3984364
Observera att sista ansökningsdag har passerat.