Planeringskoordinator
Karisma Rekrytering AB / Logistikjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Salem,
Ekerö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Karisma Rekrytering AB i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Salem,
Solna eller i
hela Sverige DM TAK är ett växande företag i takbranschen. Företaget har en egen strategiskt placerad anläggning i Huddinge (Länna) med mer än 60 medarbetare. DM TAK satsar mycket på att vidareutveckla både företaget och all anställd personal. Företaget har under de senaste åren mottagit flera priser och utmärkelser för vårt professionella och kvalitativa arbete. I en nyligen gjord undersökning så blev det allmänna omdömet om att jobba på DM TAK: "Jag lär mig nya saker, utvecklas och blir mer självsäker. Det är ett seriöst företag med bra organisation och trevliga kollegor."
Vill du bli del av ett vinnande team som Planeringskoordinator
Tjänsten
Som planeringskoordinator kommer du att arbeta med inkommande beställningar av takomläggningar både för privata villatak och kommersiella fastigheter. Utifrån beställningarna planerar du tillsammans med dina kollegor både personal och material för varje projekt.
Detta innebär inköp, koordinering, planering och administration, visst enklare lagerarbete kan förekomma.
Erfarenhet/ Utbildning
Vi söker i första hand dig som har framgångsrik erfarenhet av administrativt arbete, kundservice, logistik- /bemanningsplanering eller liknande inom bygg- eller takentreprenader och om du dessutom har ledaregenskaper, så är det ett extra plus. Det är viktigt att du på något sätt kan visa på ett produktivt förflutet när det gäller dessa eller liknande arbetsuppgifter.
Oavsett din bakgrund så behöver du vara en person som gillar hårt arbete och som visat prov på att förmågan att nå mycket bra resultat i dina tidigare jobb är professionell och service-inriktad. Du behöver också vara bra på att samarbeta och vara flexibel då du kommer att ha ett arbete som innebär koordinering med många av de anställda. Du kommer också att vara den person som har en stor del av kontakten med våra kunder och som håller dem informerade om vårt arbete.
Din person/ Övrigt
Som person är du ordningsam, noggrann, flexibel och har god administrationsvana. Du är en van datoranvändare och har erfarenhet av att använda telefonen som främsta verktyg i det dagliga arbetet. Det är viktigt att du trivs med att ge service externt till våra kunder och internt inom organisationen. Du behöver kunna behärska det svenska språket i både tal och skrift.
I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering. Kontaktperson är Kurt Ståhl, mobil 0739-465 805. Vi kommer att hålla intervjuer löpande. Skicka därför din ansökan så snart som möjligt. Ansökan lämnar du enkelt direkt på
www.karisma.se. Dock senast den 30/5 2018.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-04-30ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKurt Ståhl 0739-465 805
FöretagKarisma Rekrytering AB
AdressKarisma Rekrytering AB
Månskärsvägen 9, 3 tr
14175 Kungens Kurva
KontorsadressMånskärsvägen 9, 3 tr 14175 Kungens Kurva
Jobbnummer 4115015
Observera att sista ansökningsdag har passerat.