Planerare mot inköp - Malmö

Processbemanning AB / Kontorsjobb / Malmö
2019-04-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Planerare mot inköp - Malmö" (publicerad 2019-05-06) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Malmö, Lomma, Staffanstorp, Lund, Landskrona eller i hela Sverige

Om Processbemanning AB:

Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.

Har du erfarenhet från tillverkningsindustrin och administration, är noggrann och strukturerad? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2019-04-18

Om tjänsten
Till vår kund i Malmö söker vi en strukturerad och noggrann Planerare som är riktad mot inköpsavdelningen. Vi söker dig som har vana av bokningar, administrativa arbetsuppgifter och liknande uppgifter kopplat till planering mot inköp samt vana och erfarenhet från tillverkningsindustrin. Du har god förmåga att arbeta noggrant och strukturerat och känner dig bekväm med arbetssättet som planerings- och inköpsprocessen innebär. Tjänsten är långsiktig och förlagd på dagtid.

I arbetsuppgifterna ingår det bland annat:
• Löpande administration kring inköp
• Uppföljning av beställningar samt säkerställande av leveranstider
• Orderhantering, sortimentshantering, uppdatering av lagersaldon och leveransbevakning
• Gott samarbete med inköpschef, godsmottagning samt kollegor på och utanför avledningen
• Kontakt med leverantörer för beställningar

Vem är du?
Som person är du driven och ansvarsfull. Du tycker det är roligt att ha flera bollar i luften och med sinne för ordning och struktur tror vi att du har rätt förutsättningar för att båda trivas och utmanas i denna roll. Du trivs och drivs av personliga individuella mål. Du har erfarenhet av att arbeta utåtriktat och är en god lagspelare som växer med ansvar samt att du trivs i en produktionstillverkande miljö.

Krav för tjänsten är:
• Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet från tillverkningsindustrin och meriterande från livsmedelsindustrin
• Datavana av Office och Outlook
• Att du tidigare arbetat i affärssystem
• Svenska i tal och skrift

Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.

Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Processbemanning AB

Adress
Processbemanning AB
Drottninggatan 28, 2 tr
25222 Helsingborg

Kontorsadress
Drottninggatan 28, 2 tr 25222 Helsingborg

Jobbnummer
4743019

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Processbemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Processbemanning AB: