Planerare

Fagersta kommun / Kontorsjobb / Fagersta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Fagersta, Norberg, Skinnskatteberg, Smedjebacken, Avesta eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fagersta kommun i Fagersta

Fagersta ligger i norra Västmanland. Kommunen har en god utveckling och ekonomi, bland annat tack vare en omfattande samverkan med närliggande kommuner. Det geografiska läget är mycket bra med närhet till ett stort befolkningsområde.
I kommunen är vi idag ca 13.400 invånare.

Socialförvaltningen söker Planerare till Hemtjänsten:

Planerare

Ref.nr: 144/2018
Tjänsten: Tillsvidareanställning 100 %
Sista dag att ansöka är 2018-10-21
Tillträdesdag: Enligt överenskommelse

Till hemtjänsten i Fagersta söker vi nu dig som vill vara med på vår utvecklingsresa och arbeta i rollen som planerare.

Socialförvaltningen är indelad i följande verksamhetsområden, Administration, Individ-och familjeomsorg, Socialhållbarhet och Vård-och omsorgsavdelning. Socialförvaltningen har Fagerstabon i centrum och med kvalitet, engagemang, omsorg och förståelse ska vi inom ramen för vårt uppdrag och gällande lagstiftning tillgodose behov som uppfyller våra medborgares önskemål.

Hemtjänsten i Fagersta kommun står inför en omorganisation. Vill du vara med och utveckla vår hemtjänst där vår ambition är att bli ännu bättre. Fagersta kommun arbetar efter vår värdegrund STAR som står för samarbete, trygghet, ansvar och respekt. Vi arbetar även för en god psykosocial miljö där vi är goda arbetskamrater.

Vi strävar ständigt efter utveckling och förnyelse inom vårt verksamhetsområde. Här finns möjligheten för dig som vill ha ett meningsfullt arbete och bidra med engagemang och nytänkande.

Publiceringsdatum
2018-10-04

Arbetsuppgifter
Du som planerare har ansvar för den kortsiktiga och långsiktiga planeringen av beslutade och beställda insatser för våra kunder i vårt planeringsverktyg LapsCare. Du kommer även att använda dig av fler systemverktyg i ditt dagliga arbete.

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen krävs att du kan jobba självständigt, ha förmåga att kunna organisera och effektivisera hemtjänsten med hjälp av IT stöd.

Vi vill att du ska ha en gymnasial administrativ utbildning. Vana att hantera datorer samt vana vid hemtjänst är meriterande. Önskvärt är att du har kunskaper i system som till exempel LapsCare, Pulsen Combine och PhoniroCare och Time Care

Som person behöver du vara strukturerad, flexibel, utvecklingsinriktad och ha god samarbetsförmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrig information
Vi strävar efter att vara en arbetsplats som speglar samhällets mångfald.
Som anställd har du bland annat friskvårdsbidrag, samt fria bad och gym i Fagerstahallen.

Upplysningar
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Enhetschef Yvonne Karlsson, 0223-442 12, yvonne.karlsson@fagersta.se

Fackliga företrädare
Kommunal, telefon 0223-442 57
Vision, Britt-Marie Nohrstedt, telefon 0223-442 58

Välkommen med din ansökan med meritförteckning!

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-21
Ange följande referens när du ansöker: 144/2018
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Enhetschef Yvonne Karlsson 0223-448 58

Företag
Fagersta kommun

Adress
Fagersta kommun
Socialförvaltningen
73780 FAGERSTA

Kontorsadress
Fagersta kommun

Jobbnummer
4383505

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Fagersta kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fagersta kommun: