Planerare
Additude Öresund AB / Kontorsjobb / Oskarshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Oskarshamn,
Mönsterås,
Högsby,
Hultsfred,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Additude Öresund AB i Oskarshamn,
Karlskrona,
Norrköping,
Haninge,
Bromölla eller i
hela Sverige Kunden utför ett utvecklingsarbete för att förbättra och reducera aktiviteter. Därför behöver de nu extra resurser för att avsluta och dokumentera underhållsåtgärder som genomförts.
Har du erfarenhet av att arbeta med planering och är på jakt efter nästa utmaning?
Då kanske detta är jobbet för dig!
Publiceringsdatum2013-11-21Dina arbetsuppgifterDu kommer att vara en del av kundens arbete med verksamhetsförbättring. Dina arbetsuppgifter blir att planera delområdet kvalitetssäkring av underliggande dokument till SAR.
• Tidsplaner
• Följa upp aktiviteter inom delområdet
• Ta fram arbetsomfattning i form av WBS
• Utarbeta, följa och uppdatera projektledarens tidsplaner
• Framtagning av indikatorer som visar på framdrift
KvalifikationerDu har erfarenhet av att ha arbetat i minst fem år som planerare eller projektledare. Du är en driven person som snabbt kan identifiera risker. Du är kvick, smart och ställer frågor. Då arbetet sker i Excel är det meriterande om du har datorvana. Det är även meriterande om du har kärnkraftsbakgrund.
Dina egenskaperSom person är du noggrann och strukturerad med fokus på planering och tidsaspekterna på de projekt som du är involverad i. Du är en lagspelare och kommunikativ. Vi ser även att du är en positiv och social person, vi värdesätter din personlighet högt.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdditude Öresund AB
AdressAdditude Öresund AB
Södergatan 3
21134 Malmö
KontorsadressSödergatan 3
Malmö
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 040-53 72 00
Faxnummer: 040-6112750
E-postadress:
info@additude.se Jobbnummer 1709032
Observera att sista ansökningsdag har passerat.