Picadeli söker driven Inköpsadministratör till Göteborg

Oddwork Sweden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Salladsbaren i Sverige AB med varumärket Picadeli erbjuder ett salladsbuffékoncept med självplock till dagligvaruhandeln där kunden själv väljer innehåll och mängd. Deras helhetskoncept innehåller sortiment, salladsvagnar, marknadskampanjer och löpande support/uppföljning till butik. Bolaget startades 2009. Idag är Picadeli 42 anställda och du hittar deras koncept i 900 butiker; både i Sverige och i Finland. En förutsättning för att du ska trivas hos Picadeli är att du trivs med att arbeta i ett företag som är under stark tillväxt. Arbetet kräver en självständighet samtidigt som du arbetar gränsöverskridande mellan samtliga avdelningar där alla är viktiga lagspelare. Picadeli består av ett starkt team som gör sitt yttersta för att behålla sin marknadsledande position inom kategorin. Nu söker Picadeli en driven inköpsadministratör till huvudkontoret i Göteborg där vi värdesätter egenskaper som eget ansvar, struktur, ordning och en positiv inställning. Social kompetens är av största vikt!

Om tjänsten Inköpsadministratör

Tjänsten som inköpsadministratör innebär att du ansvarar över affärssystemet Jeeves för Picadelis inköpsavdelning och att administrera löpande uppgifter. Detta innebär bland annat registervård innehållande artikelupplägg, pris- och sortimentsförändringar och att bistå inköpare med underlag och beräkningar. Du kommer också att koordinera bolagets leveransplan av salladsdiskar. 

I din roll som inköpsadministratör ingår kundtjänstuppgifter till butik gällande sortiment, reklamationer och leveransplaner. Även att agera Picadelis kundsupport gentemot grossist är uppgifter i ditt dagliga arbete. Du rapporterar till bolagets Inköpschef.

Publiceringsdatum
2014-06-16

Kravprofil för detta jobb
• Fördel är om du tidigare haft affärssystemet Jeeves som arbetsredskap, alternativt jobbat i annat affärssystem
• God IT-vana och ekonomisk förståelse är en förutsättning för denna tjänst
• Social kompetens är av största vikt eftersom denna tjänst innebär många kontakter både externt och internt
• Prestigelös & flexibel i arbetsuppgifter
• Kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska

Picadeli erbjuder dig:

En spännande tjänst i ett mycket expansivt företag som innebär ett högt tempo och viss flexibilitet i arbetsuppgifter! För rätt person finns det goda möjligheter att växa inom företaget. Hos Picadeli har du sjukvårdsförsäkring och generöst friskvårdsbidrag liksom fast lön.

Detta är en rekrytering genom Oddwork där du blir direkt anställd av Picadeli (Salladsbaren i Sverige AB).

START: Snarast
OMFATTNING: Heltid
URVAL: Löpande
PLATS: Göteborg
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Emma Kavsjö,  emma@oddwork.se  (för frågor om tjänsten, ej ansökan)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2014-07-16

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då vi intervjuar löpande. Vi ser fram emot att höra av dig.

Arbetstider och omfattning
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-07-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Saltholmsgatan 19
11343 Göteborg

Kontorsadress
Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg

Jobbnummer
1911843

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: