Personlig assistent till centrala Eksjö
Alma Assistans AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Vetlanda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Vetlanda,
Sävsjö,
Eksjö,
Ydre,
Nässjö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alma Assistans AB i Vetlanda,
Sävsjö,
Eksjö,
Nässjö,
Hultsfred eller i
hela Sverige Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Umeå, Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö.
Vi söker nu dig som vill arbeta hos vår kund i Eksjö! Vi anställer omgående för rätt kandidat!
Vi söker någon som vill göra skillnad och vara vår kunds armar och ben. Vi erbjuder ett jobb där service är i fokus till denna kund.
Den vi söker är levnadsglad, socialt framåt, och serviceinriktad. Gärna kvinna, som vill ha ett jobb där man gör skillnad.
Erfarenhet av vården är meriterande.
Vi ser gärna att du är 25 år eller äldre.
Som personlig assistent hos denna kund bör du vara självgående, social, lugn, noggrann och lyhörd, samtidigt som du är anpassningsbar strukturerad och noggrann i din yrkesroll. Kommunikation är a och o för ett fungerande samarbete kund och assistent emellan.
Du ska vara uppmärksam, lyhörd med respekt för kundens familjeliv och kundens yrkesutförande. Personlig omvårdnad, fysisk träning och förflyttningar med hjälpmedel är dagligt förekommande. Som person är du mogen, lugn, ansvarstagande, socialt framåt, och tycker om att hjälpa andra människor.
Ersättning Månatlig löneutbetalning
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Alma Assistans AB (org.nr 556791-9062)
Arbetsplats Alma assistans AB
Kontakt Angelica Soylu
0702178253 Jobbnummer 8694022
Observera att sista ansökningsdag har passerat.