Personlig assistent
Sölvesborgs kommun, Omsorgsförvaltningen / Undersköterskejobb / Sölvesborg
2010-03-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Personlig assistent" (publicerad 2021-06-11) ⬅️
Visa alla undersköterskejobb i Sölvesborg,
Bromölla,
Karlshamn,
Olofström,
Kristianstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sölvesborgs kommun, Omsorgsförvaltningen i Sölvesborg Publiceringsdatum2010-03-24ArbetsuppgifterPlacering inom handikappomsorgen.
Sölvesborgs kommun annonserar efter personlig assistent för brukarens räkning med placering i enskilt hem. En personlig assistent sökes till en funktionshindrad kvinna i 60 års åldern bosatt i Sölvesborgs kommun. Handikappomsorgens verksamhet riktar sig till personer med funktionshinder. Våra verksamhetsmål är att ge goda förutsättningar till våra brukare att leva ett självständigt, meningsfullt och aktivt liv i gemenskap med andra.
Som personlig assistent är din uppgift att stärka brukarens möjligheter till att leva ett självständigt liv. Stöd och hjälp med de dagliga sysslorna såsom matlagning och hushållsuppgifter samt personlig omvårdnad. Ingen tjänstgöring veckoslut i nuläget.
KvalifikationerUndersköterska/omvårdnadsprogram, eller annan utbildning som arbetsgivaren prövar likvärdig. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du ska vara flexibel och ansvarstagande och ha ett intresse och engagemang för arbetsuppgifterna.
Arbetstider och omfattningDeltid. 24.00/38.25 Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträdesdag enligt överenskommelse. Provanställning 6 månader.
ErsättningMånadslön Ange löneanspråk.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-04-07
Ange följande referens när du ansöker: 20/10
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAnna Wanstadius, 0456-81 67 33
Facklig kontaktFacklig exp (kommunal), 0456-81 63 99
FöretagSölvesborgs kommun, Omsorgsförvaltningen
AdressSölvesborgs kommun, Omsorgsförvaltningen
Personalkontoret
29480 Sölvesborg
Jobbnummer 613959
Observera att sista ansökningsdag har passerat.