Personlig Assistent - Åkersberga - Ref. 117 - Kompis Assistans Administrativt Kontor - Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Norrtälje
Personlig Assistent - Åkersberga - Ref. 117
Kompis Assistans Administrativt Kontor / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Norrtälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Norrtälje, Vallentuna, Vaxholm, Värmdö
Visa alla jobb hos Kompis Assistans Administrativt Kontor i Norrtälje

Som min personliga assistent behöver du hjälpa mig med det mesta i min vardag så som min personliga hygien, förflyttningar men även med att göra saker som att gåträna, gå på promenader, träna, träffa kompisar eller kanske läsa en bok. En viktig del i arbetet som min personliga assistent är att kunna ge mig stöd i min kommunikation med andra, och eftersom det ingår dokumentation så är det viktigt att du kan tala och förstå det svenska språket mycket väl.

Arbetsplatsen är där jag befinner mig - hemma, eller vart min rullstol kan ta mig. Den jag söker ska ha ett stort engagemang och kunna ta egna initiativ, ha intresse för att arbeta med funktionshindrade, vara fysiskt stark, trygg, ha en god samarbetsförmåga, flexibel och vara lyhörd för mina behov.
Men det viktigaste av allt är att vi trivs ihop.

Jag har ett sammansvetsat team med assistenter som arbetat länge hos mig så min förhoppning är att även du ser det här som ett långsiktigt åtagande.

Jag är en tjej på 27 år som söker en personlig assistent med positiv livssyn och glimten ögat.

Jag är en glad tjej som till vardags tillbringar min tid på min dagliga verksamhet i Åkersberga. Jag gillar att lyssna på musik, titta på film, gå på promenader, umgås med kompisar och mycket mer.

Jag söker nu en vikarie för en tjänst på ca 70% då en av mina assistenter kommer studera från hösten. Jag hoppas att du vill börja så snart som möjligt för att introduceras samt täcka upp för mina andra assistenter som vill ha lite semester under sommaren.

Vi söker även efter timvikarier som kan hoppa in när ordinarie assistenter är sjuka eller lediga.
Arbetstiden är varierande, och förlagd dag, kväll samt helg och sovande jour.

För att få arbeta som personlig assistent hos oss måste du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister - LSS. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder.

Viktigt att tänka på är att polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor så beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Utdraget kommer att efterfrågas i en eventuell intervju. Varmt välkommen med din ansökan!

Hos oss får du som anställd en nära kontakt till din arbetsledare, regelbundna personalmöten, assistentträffar, friskvård samt profilkläder.

www.kompisassistans.se

Varaktighet, arbetstid
Omgående tillträde, intervjuer sker löpande. Vikariat 60%-80%

Publiceringsdatum
2018-04-24

Ersättning
Individuell lönesättning, kollektivavtal finns.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-15
Ange följande referens när du ansöker: Referens 117

Kontakt
Caroline Kindbom caroline.kindbom@kompisassistans.se

Företag
Kompis Assistans Administrativt Kontor

Adress
Kompis Assistans Administrativt Kontor
Box 10066
78110 Borlänge

Kontorsadress
Tunagatan 20

Jobbnummer
4105003

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kompis Assistans Administrativt Kontor: