Personalspecialist
Finnveden Metal Structures AB, Olofström Plant / Administratörsjobb / Olofström
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Olofström,
Bromölla,
Karlshamn,
Sölvesborg,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Finnveden Metal Structures AB, Olofström Plant i Olofström Personalspecialisten tillhör organisatoriskt fabriksenheten i Olofström med ca 350 anställda.
OM TJÄNSTEN Vi kommer utöka HR med ytterligare en person och du kommer att arbeta tätt ihop med nuvarande personalspecialist och på hennes uppdrag. Du kommer att ha egna självständiga arbetsuppgifter, som ex rehabilitering, jämställdhetsarbete, ansvara för stora delar av administration och statistikframtagning till olika forum. Vidare kommer du att vara involverad i olika projekt och i de löpande personalfrågorna på fabriksenheten.
DIN BAKGRUND Du har en personal- eller beteendevetenskaplig utbildning på högskolenivå eller motsvarande och vi ser gärna att du har erfarenhet av praktiskt personalarbete.
Som person har du förmåga att både driva och avsluta olika uppgifter, är kommunikativ, noggrann och har en god administrativ förmåga, samtidigt som du har ett stort engagemang för personal- och verksamhetsfrågor.
Publiceringsdatum2008-04-03Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid
Tjänsten är tillsvidare/heltid med tillträde snarast enligt överenskommelse.
ErsättningFast lön
Månadslön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-04-18
Ansökan kan skickas till e-postadress:
helen.swanberg@finnveden.comKontaktHelen Swanberg, Personalspecialist, 0454-77 48 65,
helen.swanberg@finnveden.comFia Göransson, Personalchef, 031-734 59 38,
fia.goransson@finnveden.comFöretagFinnveden Metal Structures AB, Olofström Plant
AdressFinnveden Metal Structures AB, Olofström Plant
Box 315
29324 OLOFSTRÖM
KontorsadressVästra Storgatan 2 B
OLOFSTRÖM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0454-77 46 00
Faxnummer: 0454-77 48 90
E-postadress:
helen.swanberg@finnveden.com Jobbnummer 181987
Observera att sista ansökningsdag har passerat.