Personalsekreterare, vikariat
Lekebergs kommun, Personalavdelningen / Administratörsjobb / Lekeberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Lekeberg,
Karlskoga,
Degerfors,
Hallsberg,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lekebergs kommun, Personalavdelningen i Lekeberg Unga, expansiva Lekeberg har landsbygdens fördelar nära storstaden.
Med nytänkande och nya metoder styr vi mot nya spännande utmaningar.
Vill Du vara med på resan?
Lekebergs kommun arbetar aktivt för att motverka diskriminering.
Publiceringsdatum2013-02-15ArbetsuppgifterSom personalsekretare kommer du att arbeta brett med personalfrågor inom områdena rekrytering, arbetsrätt, lönefrågor, samverkan m.m. Du kommer även att fungera som ett stöd till kommunens chefer.
KvalifikationerVi söker dig som har högskoleutbildning med inriktning mot personalfrågor eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Det är meriterande om du har några års erfarenhet från personalarbete. Erfarenhet från offentlig verksamhet är önskvärt. Du är självständig, noggrann och har en hög servicekänsla. Du har lätt att lära dig nya processer och system samt har en god datorvana och uttrycker dig väl i tal och skrift.
Arbetstider och omfattningHeltid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tiilträde 1 juni 2013 eller efter överenskommelse., upphör: 2014-05-31
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-01
Ange följande referens när du ansöker: A316651
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeter Brändholm, Personalchef 0585-487 52
Anna Frödin, Personalsekreterare 0585-489 22
Facklig kontaktFackliga organisationer, Nås via växeln vx 0585-487 00
FöretagLekebergs kommun, Personalavdelningen
AdressLekebergs kommun, Personalavdelningen
71681 Fjugesta
Jobbnummer 1469136
Observera att sista ansökningsdag har passerat.