Personalgruppchef Cabonline Customer Service
Cabonline Customer Service AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cabonline Customer Service AB i Sundbyberg Din roll hos oss
Uppdraget som gruppchef hos oss är att operativt ansvara för att planera, samordna, utveckla och följa upp din del av verksamheten. Dina medarbetare arbetar som agenter eller trafikledare och du rör dig aktivt i verksamheten så att du är tillgänglig för att motivera och coacha dina medarbetare i det dagliga arbetet. Som gruppchef ansvarar du även för uppföljning av dina medarbetares trivsel, måluppfyllelse och sjukfrånvaro. Du medverkar även vid rekrytering av nya medarbetare och kommer driva rehabiliteringsärenden.
Som ledare på Cabonline är du ett stöd för medarbetarna då du har ett närvarande och coachande ledarskap. Du kommer att genomföra avstämningar, utvecklingssamtal, ha kontinuerliga arbetsplatsträffar och ansvara för att dina medarbetare får lämplig stimulans och utveckling. Vi ser gärna att du agerar innovativt för att hitta nya metoder och strategier som bidrar till att uppfylla Kundservice mål.
Vem är du?
För att lyckas i rollen som Gruppchef behöver du vara en trygg person med mycket god kommunikativ förmåga. Du har minst 2-3 års erfarenhet av att arbeta som operativ ledare och chef. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska, vilket är vårt koncernspråk. Du är resultatorienterad vilket gör att du arbetar målmedvetet med att få med dig ditt team mot våra gemensamma mål. Som ledare är du motiverande, coachande och du tar alltid fullt ansvar och ägarskap för dina processer och medarbetare. Du är lösningsorienterad, modig och har förmågan att vara ärlig och tydlig även vid svåra samtal och situationer. Vi söker dig som stimuleras av utmaningar och av att utveckla medarbetarna, arbetssätt och tjänster.
Cabonline Group är en av Europas ledande teknik och serviceleverantörer till taxi och transportbranschen. I Sverige och Norge är ca 3 500 åkerier anslutna med tillsammans över 7 000 fordon. Våra varumärken är Taxi Kurir, Sverigetaxi, TOPCAB, Norgestaxi och Taxi Skåne. Gruppen omsätter cirka 5,6 miljarder kronor och utför drygt 60 000 resor per dygn.
Kundservice är vår enade röst till våra kunder där service i världsklass är en självklarhet. Kundservice är ansvarig för bokningar och frågor från företagskunder, privatkunder och resebyråer. Kundservice har också de viktiga funktionerna förarsupport och trafikledning där planering av samtliga bokningar sker. Just denna roll kommer att vara placerad i ljusa fina lokaler vid Marabouparken i Sundbyberg.
Varaktighet, arbetstid
Cabonline Customer Service jobbar med kollektivavtal och är anslutna till Transport samt unionen.
Publiceringsdatum2018-05-08ErsättningFörutom en fantastisk arbetsplats erbjuder vi samtliga våra anställda tjänstemän.
• Friskvårdsbidrag
• Dator/Telefon
• En bransch i utveckling
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-31
Ange följande referens när du ansöker: Personalgruppchef
KontaktSada Muminovic
sada.muminovic@cabonline.comFöretagCabonline Customer Service AB
AdressCabonline Customer Service AB
Löfströms Allé 7
17266 Sundbyberg
KontorsadressLöfströms Allé 7
Jobbnummer 4131596
Observera att sista ansökningsdag har passerat.