Personalassistent Uniflex Helsingborg
Uniflex Sverige AB / Administratörsjobb / Helsingborg
2015-10-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Personalassistent Uniflex Helsingborg" (publicerad 2017-04-27) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. I Sverige är vi drygt 4 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertfierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Publiceringsdatum2015-10-06Beskrivning av jobbetUniflex i Helsingborg växer och vi behöver därför utöka vårt team med en personalassistent. Vi söker dig som läser personalvetarprogrammet/beteendevetenskap/ekonomi/service management eller liknande. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom service och med kundkontakt.
Som personalassistent kommer du att arbeta nära kontorets personalansvarig där din huvudsakliga uppgift blir att stötta i det dagliga arbetet och ge våra konsulter och kunder bästa tänkbara service. Vi söker dig som vill kombinera dina studier med ett meriterande extrajobb. Du är ansvarfull, initiativtagande och vill ta möjligheten att växa inom Uniflex Bemanning.
Dina arbetsuppgifter• Annonsbeskrivning och publicering
• CV-granskning och urvalsarbete
• Referenstagning
• Boka och utföra intervjuer
• Matchning och bemanning
• Kandidatpresentationer till kunder
• Administrativa arbetsuppgifter så som tidrapportering, anställningsavtal m.m.
Omfattning: Extra timmar vid behov ca 2 dagar/vecka samt heltid vid lov
Arbetstider: Kontorstider vardagar
Dina personliga egenskaperSom person är du pålitlig och tar ansvar för dina uppgifter. Vidare är du är flexibel och har en förmåga att prioritera och organisera ditt arbete även när tempot är högt. Du är framåt och trivs i fartfylld miljö.
Vi arbetar med löpande urval och ser gärna att du söker tjänsten redan idag.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-27
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 20637
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChristian Nilsson
christian.nilsson@uniflex.seFöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Kullagatan 8-10, 2tr
25220 Helsingborg
KontorsadressKullagatan 8-10, 2tr, Helsingborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2466347
Observera att sista ansökningsdag har passerat.