Personalansvarig Till Jobbusters Stockholmskontor!

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-05-04

Dina arbetsuppgifter
Nu letar vi efter dig som vill arbeta med rekrytering hos oss! I din roll som Personalansvarig kommer du ha fullt rekryteringsansvar för dina egna uppdrag och självständigt ansvara för flera rekryteringsprocesser löpande. Du kommer att ha arbetsuppgifter så som kundmöten, annonsering, CV-sök, telefonintervjuer, intervjuer, uppföljning, referenstagning samt andra vanligt förekommande administrativa uppgifter. Du kommer även att ha ett personalansvar för de konsulter du rekryterar, vilket innebär uppgifter så som anställning, uppföljning, avslut, personaladministration, tidsrapportering mm. I din vardag ingår också förhandling. Du kommer att jobba i ett rekryteringssystem och dagligen arbeta i MS Office.

Vi tror att du som söker har något års arbetslivserfarenhet inom relaterat område och bransch, och nu vill lära dig mer!

Företagspresentation

JobBusters är ett av Sveriges snabbast växande rekryterings- och personaluthyrningsföretag! Vårt mål är självklart att fortsätta växa med bibehållen lönsamhet. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. JobBusters hjälper företag med kompetensförsörjning och arbetar gentemot ett brett spektra av branscher med inriktning mot tjänstemän. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre lokala bolag. Vi tror att en bredd skapar möjligheter, både för våra kunder och för våra kandidater. Därför väljer vi att vara just breda, både när det gäller typer av tjänster, men även tillvägagångssättet i processen för att nå en klar tillsättning. Det innebär också att våra uppdrag har stor variation för dig som anställd. Långsiktigt samarbete är något vi strävar efter, vi är alltid flexibla och lyhörda för kundens behov och kandidatens önskemål om utveckling. Vår målsättning är alltid att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb!

Vi erbjuder dig en flexibel och dynamisk roll, med ett ungt och glatt gäng, i ett växande företag. Eftersom våra medarbetare är vår största tillgång finns det vid goda prestationer mycket goda möjligheter till utveckling både personligen och i företaget. Vi präglas av en företagskultur med riktigt högt i tak, hög ambitionsnivå, korta beslutsvägar och en trevlig arbetsmiljö. Du kommer att jobba med kompetenta och drivna arbetskollegor som peppar varandra och har riktigt kul på jobbet. Varje år åker vi på en resa, då vi uppnått våra mål. Senast gick den till Franska Rivieran.

Vi har kontor i Stockholm, Linköping och Malmö. Du kommer att arbeta på vårt Stockholms-kontor på härliga Kungsholmen!

Kvalifikationer
• Du har en eftergymnasial utbildning. Är den inom ekonomi, IT, personal eller annat relevant område är detta meriterande.
• Du har minst två års erfarenhet av att arbeta med rekrytering eller liknande roll sedan tidigare.
• Du har gärna erfarenhet av en koordinerande roll.
• Du talar och skriver svenska obehindrat samt har en god engelska, då du använder dig av språken i tjänsten.
• Du är en mycket god administratör och har goda kunskaper i Office-paketet.
• Du har ett intresse för sälj och affärer.
• Det är meriterande om du har erfarenhet av B2B.
• Det är meriterande om du har kunskaper gällande arbetsrätt.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du framåt, målinriktad och har en stark drivkraft. Du är social, har god kommunikationsförmåga och tycker om att jobba i ett högt tempo. Du är ansvarstagande och har en relationsskapande personlighet. Du är självklart resultatorienterad och drivs av att lyckas i ditt jobb. För oss är det också viktigt att du är prestigelös och initiativrik.

Ersättning
Fast lön med rörlig del.

Tillträde och ansökan

Heltid, tillsvidare med start i augusti eller enligt överenskommelse. Kontorstider med flex.
Skicka in din ansökan snarast, gärna med foto. Urval sker löpande.

Har du några frågor gällande vår rekryteringsprocess eller om tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-04
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1707
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carolina Lundgren 08-525 240 17

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2826275

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: