Personalansvarig Front of house

Restaurang Assistans i Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Restaurang Assistans i Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Tyresö, Upplands Väsby, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-09-05

Om tjänsten
Är det du som tar vår hotelreceptionistavdelning till nya höjder? Har du erfarenhet av ledande positioner inom hotellreception? Kanske jobbat som Supervisor eller liknande? Gillar du att arbeta med människor från jordens alla hörn? Sök tjänsten som Personalansvarig Front of House.

Som personalansvarig är ingen dag är den andra lik och arbetsuppgifterna på avdelningen är mycket breda. De innefattar intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning och daglig bemanning av personal. Mycket kundkontakt, möten, försäljning och uppföljningar. Tjänsten innebär ett ansvar för våra hotellreceptionister och utvecklingen av den verksamheten. På avdelningen Front of House ingår också servispersonal och det är därför viktigt att du har god insikt i matsalsarbete. Du kommer arbeta i ett team med 2-3 personer.

Vi har tydliga mål och hållbara ambitioner. Vi är måna om att våra medarbetare trivs och att våra kunder erbjuds hög service och kvalitet varje gång. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis.

Om företaget
RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vi har funnits i 22 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi skräddarsyr personallösningar utifrån våra kunders behov och erbjuder allt från kortsiktig bemanning till rekrytering och entreprenader. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor.

Vem är du?

• Gedigen bakgrund från ledande positioner inom hotellreception
• Restaurangerfarenhet är mycket meriterande
• Har ett brett kontaktnät och god insikt inom Stockholms besöksnäring
• Erfarenhet av såväl personalhantering som schemaläggning
• väl insatt i bokningssystem för hotell såsom OPERA, CENIUM, HOTSOFT etc...
• Van att rekrytera rätt person till rätt arbete
• Målinriktad och tar ägarskap för sitt arbete
• Trygg, diplomatisk och noggrann
• Gillar högt tempo och ser möjligheter snarare än problem
• Bekväm och självklar i att skapa nya relationer
• Prestigelös och en lagspelare
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande

Vad erbjuder vi?

• Ett givande, roligt och utvecklande arbete med högt i tak
• Varierande och utmanande jobb med mycket eget ansvar
• Gedigen upplärning
• Generösa personalförmåner
• Löpande kompetensutveckling
• Ett brett kontaktnät
• Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" inställning

Övrig information
B körkort är ett krav.

Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år.

Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten till hösten men det viktigaste är att hitta rätt person, är det du?

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Restaurang Assistans i Skandinavien AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Restaurang Assistans i Skandinavien AB (org.nr 556554-5828), https://www.restaurangassistans.se/

Arbetsplats
RestaurangAssistans

Kontakt
Jens Pörkenäs
jens.porkenas@restaurangassistans.se
08-12033929

Jobbnummer
6948081

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Restaurang Assistans i Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Restaurang Assistans i Skandinavien AB: