Personalansvarig Front of house
Restaurang Assistans i Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Restaurang Assistans i Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Tyresö,
Upplands Väsby,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-09-05Om tjänstenÄr det du som tar vår hotelreceptionistavdelning till nya höjder? Har du erfarenhet av ledande positioner inom hotellreception? Kanske jobbat som Supervisor eller liknande? Gillar du att arbeta med människor från jordens alla hörn? Sök tjänsten som Personalansvarig Front of House.
Som personalansvarig är ingen dag är den andra lik och arbetsuppgifterna på avdelningen är mycket breda. De innefattar intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning och daglig bemanning av personal. Mycket kundkontakt, möten, försäljning och uppföljningar. Tjänsten innebär ett ansvar för våra hotellreceptionister och utvecklingen av den verksamheten. På avdelningen Front of House ingår också servispersonal och det är därför viktigt att du har god insikt i matsalsarbete. Du kommer arbeta i ett team med 2-3 personer.
Vi har tydliga mål och hållbara ambitioner. Vi är måna om att våra medarbetare trivs och att våra kunder erbjuds hög service och kvalitet varje gång. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis.
Om företagetRestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vi har funnits i 22 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi skräddarsyr personallösningar utifrån våra kunders behov och erbjuder allt från kortsiktig bemanning till rekrytering och entreprenader. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor.
Vem är du?
• Gedigen bakgrund från ledande positioner inom hotellreception
• Restaurangerfarenhet är mycket meriterande
• Har ett brett kontaktnät och god insikt inom Stockholms besöksnäring
• Erfarenhet av såväl personalhantering som schemaläggning
• väl insatt i bokningssystem för hotell såsom OPERA, CENIUM, HOTSOFT etc...
• Van att rekrytera rätt person till rätt arbete
• Målinriktad och tar ägarskap för sitt arbete
• Trygg, diplomatisk och noggrann
• Gillar högt tempo och ser möjligheter snarare än problem
• Bekväm och självklar i att skapa nya relationer
• Prestigelös och en lagspelare
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande
Vad erbjuder vi?
• Ett givande, roligt och utvecklande arbete med högt i tak
• Varierande och utmanande jobb med mycket eget ansvar
• Gedigen upplärning
• Generösa personalförmåner
• Löpande kompetensutveckling
• Ett brett kontaktnät
• Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" inställning
Övrig informationB körkort är ett krav.
Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år.
Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten till hösten men det viktigaste är att hitta rätt person, är det du?
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRestaurang Assistans i Skandinavien AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Restaurang Assistans i Skandinavien AB (org.nr 556554-5828),
https://www.restaurangassistans.se/ Arbetsplats RestaurangAssistans
Kontakt Jens Pörkenäs
jens.porkenas@restaurangassistans.se 08-12033929 Jobbnummer 6948081
Observera att sista ansökningsdag har passerat.