Personaladministratör
Metso Paper Karlstad AB, / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Metso Paper Karlstad AB, i Karlstad,
Sundsvall eller i
hela Sverige Metso Paper Karlstad AB är ett offensivt företag på en expansiv marknad. Vi är 500 anställda och har nära 150 års erfarenhet från pappersindustrin.
Genom innovativa lösningar, professionell utveckling och personligt engagemang bidrar vi till våra kunders framgång.
PERSONALADMINISTRATÖR
Vill du jobba med administration rörande rekrytering, sjukbevakning, statistikframtagning samt allmän personalservice?
Då erbjuder vi ett flexibelt jobb där du kommer att arbeta inom ett brett område gällande administration. Det är bra om du har erfarenhet från personalområdet, men administrativ vana är viktigare. Det mesta av jobbet sköts elektroniskt så god datorvana och förmåga att arbeta i Office paketet är en viktig
förutsättning.
FÖR YTTERLIGARE INFORMATION:
Ring:
Andreas Beckman, tel 054-171117
Camilla Högberg, tel: 054-171119
Vi har hela världen som arbetsplats och värdesätter därför sökande med goda språkkunskaper samt varierande erfarenheter och bakrund.
Publiceringsdatum2008-08-08Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
augusti 2008 - februari 2009
TillträdeSnarast
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-08-15
SKICKA DIN ANSÖKAN senast 2008-08-15 till Camilla Högberg,
Personalavdelningen, Metso Paper Karlstad AB, Box 1014,
651 15 Karlstad eller via e-mail till:
rekrytering.karlstad@metso.comAnsökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering.karlstad@metso.comKontaktAndreas Beckman, tel 054-171117
Camilla Högberg, tel: 054-171119
FöretagMetso Paper Karlstad AB,
AdressMetso Paper Karlstad AB,
Box 1014
65115 KARLSTAD
KontorsadressAxel Johnssons väg 6
KontaktuppgifterTelefonnummer: 054-171000
Faxnummer: 054-171256
Jobbnummer 282465
Observera att sista ansökningsdag har passerat.