Personal till Hemfrids flytt- och storstädsteam
Hemfrid i Sverige AB / Budjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla budjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hemfrid i Sverige AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Hemfrids flytt- och storstädsverksamhet växer och nu söker vi dig som vill vara med och bygga vårt team. Hos Hemfrid får du både kollektivavtal, ansvarsförsäkring och möjlighet att utvecklas kompetensmässigt och i din roll.
Om tjänstenUnder flyttuppdragen hjälper du våra kunder att på ett säkert sätt flytta sina saker till sitt nya hem. Under storstädningsuppdrag putsar du fönster och utför storstädning tillsammans med dina kollegor
Publiceringsdatum2019-06-03Kvalifikationer• God fysik, ute på uppdragen håller du dig aktiverad och får jobba med hela kroppen
• Lagspelare, du och dina kollegor höjer effektiviteten och resultatet genom ett bra samarbete
• Noggrann
• Körkort B meriterande
Du vill leverera med kvalité och bidrar därför med en bra struktur kring logistik och samarbete. Din energi behövs för att teamet ska hålla ett bra tempo och uppdragen ett bra resultat. I våra rekryteringar gör vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Vi erbjuder
• En tillsvidareanställning på deltid från 50%
• Arbetstid måndag-fredag kl. 8-17, även vissa helger
• Gratis mobilabonnemang
• Kollektivavtal
• Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag
• Utbildning i stor/flyttstädning
• Språkutbildningar tillsammans med utbildningsföretaget Swedish for Professionals
Vill du bli en i vårt team? Ansök nu! Vi rekryterar löpande.
Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
ErsättningLön enligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHemfrid i Sverige AB
AdressHemfrid i Sverige AB
Norra Vallgatan 80,
21122 Malmö
KontorsadressNorra Vallgatan 80,
Jobbnummer 4825449
Observera att sista ansökningsdag har passerat.