Personal till Bredbandssupport

Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Trivs du med att ge hög service via telefon? Då är det här något för dig!
Vi söker nu dig som vill arbeta med bredbandssupport!
Kunden erbjuder tjänster inom mobil kommunikation, internet, datakommunikation, digital-tv och fast telefoni till både privat- och företagskunder.
Arbetsuppgifterna består av att ta emot, registrera och bearbeta kundsamtal, ge råd och god service vid hantering av olika ärenden dvs lösa kundernas problem enligt beskrivna supportramar samt ge kundsupport. Det ingår merförsäljning och individuell återkoppling tillämpas i samråd med närmaste chef.
Uppdraget ligger under vår uthyrningsverksamhet, är på heltid och startar med utbildning vecka 37.
Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och tillsättning kan ske innan sista anmälningsdag.
Du kommer att bli utbildad i företagets stödsystem och produkter innan tjänstgöring.
Du som söker har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift och du har erfarenhet av kundkontakt/sälj och telefonvana.
Du har mycket goda datakunskaper och har lätt för att lära och hantera många olika tekniska program. Det är teknisk hjälp du ska bistå till kunderna, det är därför av stor vikt att du har teknisk grundkompetens.
Uppdraget är på heltid (80-100%).
Som person är du positiv och ansvarstagande och har en stor känsla för service, är duktig på problemlösning och kundförståelse. Du är även en lagspelare som trivs att jobba i team.
Du har god förmåga i att informera och lära ut på ett lättförståligt sätt samt att under pågående samtal arbeta med stödsystem och du trivs i ett högt tempo.
Dina nyckelord är serviceinriktad, stresstålig, positiv, säljande och ansvarstagande.
Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2010-09-02

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-09-17
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Remann, Patrik

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
724013

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: