Personal Direkt söker lärarvikarie för spännande uppdrag
Tomelilla Kommun / Barnskötarjobb / Tomelilla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla barnskötarjobb i Tomelilla,
Ystad,
Sjöbo,
Simrishamn,
Skurup eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tomelilla Kommun i Tomelilla Personal Direkt AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar både med privat samt offentlig sektor. Oavsett om vi rekryterar till företag eller kommunala verksamheter arbetar vi snabbt, noggrant och med stor lyhördhet. Personal Direkt AB är ett av södra Sveriges mest anlitade bemanningsföretag när det gäller olika kommunala rekryteringslösningar.
Just nu söker vi personer som är intresserad av att arbeta extra som lärarvikarie i Tomelillaområdet. Vi erbjuder dig en timanställning och tror därför att du som söker är lärarstuderande, arbetar på deltid eller har annan huvudsaklig sysselsättning.
Att arbeta som timvikarie kräver att du är flexibel och har möjlighet att hoppa in med kort varsel. Som person tror vi att du är spontan, social och har lätt för att samarbeta. Du är positiv och har förmågan att kunna inspirera och motivera andra personer. Vi ser gärna att du nu studerar till pedagog eller har avslutat studier inom detta område.
Eftersom du kommer att ta korttidsvikariat i många olika ämnen och årskurser är det ett plus om du har behörighet/intresse/erfarenhet i mer än ett ämne/åldersgrupp. Vi anställer enbart personer med aktuellt utdrag från belastningsregistret.
Intervjuer sker löpande. Vi förbehåller oss rätten att avsluta annonsen när vi har de kandidater vi behöver. När du arbetar för ett bemanningsföretag kan du inte använda dig av A-kassa.
Publiceringsdatum2010-03-05Arbetstider och omfattningVid behov
ErsättningVar vänlig att lämna löneanspråk
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-03-22
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktCamilla Bondesson, 040-631 20 55
FöretagTomelilla kommun
AdressTomelilla kommun
Gustafs Torg 16
27380 Tomelilla
Jobbnummer 601325
Observera att sista ansökningsdag har passerat.