Pensionär sökes för extrajobb i reception!

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Borås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-10-25

Om tjänsten
Är du pensionär och vill arbeta extra några timmar i veckan? Trivs du i en social roll och gillar kundbemötande? Sök då tjänsten som receptionist!

Våra arbetspass är i kontorsreceptioner som är schemalagda måndag- fredag mellan kl. 07.30-17.00. Tiderna du arbetar varierar från vecka till vecka men vi förväntar oss att du är tillgänglig 2-3 dagar/veckan då vi planerar schemat utefter våra kunders önskemål.

Vi värdesätter långsiktiga relationer med våra kunder och konsulter, därför önskar vi att du ser dig själv i denna roll i minst 1-2 år.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist trivs du med att skapa relationer till besökare och de som arbetar på kontoret. Du är en fena på att lösa problem och är serviceminded ut i fingerspetsarna. Du kommer bli en de av vår bemanningspool och stötta våra kunders receptioner i Göteborg när ordinarie receptionist är frånvarande vid semester, sjukdom etc.

Huvudsakliga arbetsuppgifter som receptionist består av att ge service i världsklass, ta emot besökare, svara i telefonen och mail. Andra arbetsuppgifter är bl.a. posthantering, plocka undan disk, stötta kollegor, behjälplig vid konferenser, inköp av kontorsmaterial samt enklare administration.

I kontorsreceptioner kan det förekomma lugna perioder, vilket innebär att du måste ta egna initiativ att hålla dig sysselsatt samtidigt som det är viktigt att du trivs i ett lugnt tempo. Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal. Vi värdesätter även din kommunikativa förmåga.

Kvalifikationer
• Flytande svenska i tal och skrift
• Tillgänglig 1-3 dagar i veckan
• Flexibilitet - detta är ett arbete som passar dig som är flexibel, då vi kan komma och ringa dig med kort varsel och din flexibilitet är därför av stor vikt.

Övrig information
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Fast timlön enligt kollektivavtal.

Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4552".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Göteborg AB

Kontakt
Paula Jansson
031-711 98 00

Jobbnummer
6067951

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: