PC-klient support

Experis IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis IT i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Till ett uppdrag söker vi nu dig som vill arbeta med pc-klient support hos en kund inom fordonsbranschen. Tjänsten avser en anställning som konsult på Experis med placering hos vår kund.

Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Du får ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder. Vi har höga förväntningar på dig och i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag. Vi har oftast längre uppdrag där du får möjlighet att visa framfötterna och växa in i din roll.
Vi erbjuder dig även möjlighet till utbildning och certifieringar inom nätverk eller andra produkter.

Publiceringsdatum
2012-05-09

Dina arbetsuppgifter
Som pc-klient support kommer du att arbeta med tekniska problem via telefon och mail. Du kommer att ha hand om installationer samt felsökning på hårdvara och standardmjukvara. I rollen som pc-klient support kommer du även att supportera kundens specifika applikationer. I den här befattningen är det viktigt att du är drivande, initiativrik med en strukturerad förmåga.
Kan innebära resor till andra länder i Norden men inte särskilt många gånger. Arbetsort är Sollentuna.

Bakgrund
Vi vill att du har it-teknisk utbildning i botten och har arbetat 3-5 år med klientsupport eller helpdesksupport. Arbetsbelastningen är periodvis hög, varför det är viktigt att kunna prioritera och ta ansvar såväl i grupp som enskilt. Den huvudsakliga klientmiljön är baserad på Microsoftprodukter (Windows 7 & Windows XP).
Som person är du serviceminded och förstår vikten av att bra bemötande. Du är noggrann och ordningsam i ditt arbetssätt. Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav för denna tjänst.

Ansökan och upplysningar
För att söka tjänsten registrerar du ditt CV på Experis hemsida: www.experis.se. Eventuella frågor besvaras av Alexander Tonelli på mail: alexander.tonelli@se.experis.com Vi kommer se över ansökningarna löpande så skicka din redan idag!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-21
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexander Tonelli, 08-50895437

Företag
Experis IT

Adress
Experis IT
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1238811

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis IT: