Partner Coordinator inom Health & Wellness till Benify!
Benify AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Benify AB i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Benify började som en idé om att göra HR enkelt och är nu ett av de ledande bolagen inom förmåner och ersättning. Med vår smarta förmånsportal har vi fullkomligt revolutionerat HR-branschen och vi söker nu efter en ny talang till vårt team Health & Wellness inom Partner Marketplace Sweden.
Är du skicklig på att koordinera, lösa problem och brinner för att skapa goda relationer? Vill du ha en roll där du får ta mycket eget ansvar för delar av Benifys leverantörer samtidigt som du är ett fantastiskt stöd för våra leverantörsansvariga? Då tycker vi att du ska söka tjänsten som Partner Coordinator hos oss på Benify!
OM TJÄNSTEN
I rollen som Partner Coordinator hos Partner Marketplace Sweden kommer du primärt att jobba inom området Health & Wellness där din viktigaste uppgift att skapa funktionella tekniska lösningar och underhålla i vårt system där nyfikenhet, stor noggrannhet och analytisk förmåga krävs. Du kommer även att stötta våra leverantörsansvariga och hjälpa dem och partners med varierande uppgifter där du är service-minded och lösningsorienterad. Rollen innebär stort eget ansvar, hög arbetskapacitet samt administrativa arbetsuppgifter.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är ansvarsfull, brinner för god service och är prestigelös. Du har lätt för att skapa relationer och ser lösningar som gynnar allas bästa. För att passa bra in i rollen behöver du ha en förmåga att hantera flera olika ärenden samtidigt. Vidare ser vi att du har ett tekniskt intresse och tycker det är kul med IT-lösningar. Vi sätter stort värde på noggrannhet, stor initiativförmåga och ett strålande sätt att kommunicera på.
Vi söker dig som:
Har arbetat i en koordinerande roll där administrativa arbetsuppgifter varit vanligt förekommande i det dagliga arbetet.
Har erfarenhet av kundkontakt och kundservice.
Tycker om att vara en del av ett team och en vilja att bidra till resultatet.
Har en teknisk ådra och vill utvecklas inom området.
Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Eftersom vi växer internationellt ser vi även kunskap i något ytterligare nordiskt språk som meriterande för tjänsten.
Benify sätter stort värde på teamkänsla, samarbete, framåtanda och flexibilitet. Vårt mål som företag är "world domination" - ett mål vi hoppas att du vill dela med oss.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Så snart som vi hittar vår perfekta match!
Plats: Östermalm, Stockholm
Kontaktperson: Li Löwenborg, Talent Acquisition Assistant,
Li.Lowenborg@benify.comSista dag att ansöka är 7 januari
ANSÖKAN
Låter detta intressant? Vänligen klicka nedan på "Ansök" för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Välkommen till oss där vi alla arbetar hårt och samtidigt har vansinnigt roligt på jobbet!
OM BENIFY
Benify är Europas snabbast växande HR-Tech bolag. Vi erbjuder en unik produkt som gör organisationer till bättre arbetsgivare. Vi hjälper våra kunder över hela världen med den aktuella utmaningen att bli attraktivare arbetsgivare och i dagsläget används vår produkt av drygt 1 400 000 medarbetare på över 1500 bolag. I dag är vi ca 350 extraordinära kollegor placerade på 9 kontor runt om i Europa. Vår främsta fokus nu är fortsatt tillväxt och att bli en global spelare inom området Employer Branding och Compensation & Benefits.
OBS! Då vi är mitt i semestertider så kan återkopplingen angående tjänsten dröja
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2019-12-13ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBenify AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Benify AB (org.nr 556595-0317)
Arbetsplats Benify
Jobbnummer 5001785
Observera att sista ansökningsdag har passerat.