Part-Time Receptionist

Stockholm International School / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholm International School i Stockholm

Beskrivning av arbetsuppgifter:
• To work the in school's receptions in the afternoon Monday-Thursday 15.15-18.30
• To ensure that visitors register when arriving and exiting the building
• Work together in cooperation with the students
• Working together in cooperation with the staff
• Take care of visitors
• Check the delivery of goods to Reception
• Create and sustain a pleasant environment in the Reception
• Any other task assigned by the Line Manager

Beskrivning av kvalifikationer:
• Strong organisational skills
• The ability to work well under pressure
• Excellent communication skills (liaising with parents, teachers, students and administrators).
• Be proficient in written and spoken English and Swedish language
• The ability to show initiative and work independently.
• A sense of humor.
• The ability to work as part of a team.
• A pleasant and friendly personality

Vi ser gärna sökande med rätt till Instegsjobb eller Nystartsjobb.

Publiceringsdatum
2013-04-16

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Part-Time position ca. 30% Måndag-Torsdag 15.15-18.30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-04-22
Ange följande referens när du ansöker: Part-Time Receptionist
Ansökan kan skickas till e-postadress: pawel@intsch.se

Kontakt
Pawel Lubasinski

Företag
Stockholm International School

Adress
Stockholm International School
11138 STOCKHOLM

Kontorsadress
Johannesgatan 28

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4124009
E-postadress: pawel@intsch.se

Jobbnummer
1524441

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholm International School

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholm International School: