PA-koordinator till Solna!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Har du jobbat med personaladministration tidigare och tycker det är kul att ge service? Då har vi uppdraget för dig hos vår kund inom infrastruktur i Solna!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som PA-koordinator sitter du i en grupp om 7 personer i en central HR-funktion hos vår kund inom infrastruktur i Solna. Du kommer att ha delat ansvar för olika områden där ni arbetar i tvärgrupper. Dina främsta arbetsuppgifter innebär  personaladministration och utbildningssamordning. Vidare är det löpande registervård, där du är superuser i systemet. Du kommer också att leda och administrera personal- och utbildningsuppdrag såsom medarbetarundersökningar, kompetenskartläggning och kvalitetssäkring inom tilldelat utbildningsområde. Arbetsuppgifterna innebär att du jobbar i HRM-system, samt använder mail och telefon som dina arbetsredskap. Arbetsuppgifterna kräver mycket samarbete samt gruppledning och informationsgivande till ledningsgrupp. Uppdraget startar i januari i tre månader med chans till förlängning.

Vem trivs här?
Du som har en personalutbildning i botten samt erfarenhet av personaladministration kommer snabbt att komma in i arbetet! Mycket goda kunskaper i Officepaketet samt ett HR-system kommer också att underlätta arbetet. För att trivas i rollen ser vi att du är serviceminded, noggrann och prestigelös samt har en mycket god samarbetsförmåga.

Vad erbjuder vi?
Ett utvecklande uppdrag hos vår kund i Solna!

Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-12-10

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-09
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elinor Eliasson

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2096763

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: