Oriola Mölnlycke söker två lageradministratörer
Oriola Sweden AB / Lagerjobb / Härryda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Härryda,
Lerum,
Partille,
Bollebygd,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oriola Sweden AB i Härryda,
Göteborg,
Kungsbacka,
Vellinge,
Enköping eller i
hela Sverige Oriola är specialisten på läkemedels- och apoteksdistribution, med marknadens bästa service och kvalitet i fokus. Vi har mer än 100 års erfarenhet av läkemedelsdistribution i Sverige och vi förenar konsumenter och läkemedelsföretag på ett unikt sätt.
Vi förbättrar människors hälsa genom att säkerställa pålitliga och kundvänliga leveranser av läkemedel och andra produkter. Oriola är en effektiv och pålitlig länk mellan läkemedelsföretag och konsumenter. Vårt uppdrag är "Health for Life". Vill du stötta oss med ditt engagemang, din kompetens och erfarenhet? Vi på Oriola Sweden AB söker dig!
www.oriola.com/se.Som Lageradministratör på Lagerkontoret i Mölnlycke kommer ni att arbeta på vår Varuvårdsavdelning, som idag består av fem medarbetare. Här hanteras allt från exporter, dagligvaruhandel, inleverans och varuvård. Detta medför möjlighet till mycket varierande och stimulerande arbetsuppgifter. Vi söker nu två kollegor till den del som i främsta hand arbetar med Varuvård.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vanligt förekommande arbetsuppgifter är saldojustering, inventering, orderläggning, författa rutiner samt samtala med kunder och uppdragsgivare. Lageradministratören arbetar nära övrig personal på lagret och ett ständigt samarbete mellan dessa är en förutsättning för ett bra slutresultat.
Det viktigt att ha god förståelse för rådande regelverk och rutiner. I rollen ansvarar man även för presentation och uppföljning av angivna KPI:er.
Vi ser gärna att ni vill vara med och driva vidareutveckling av våra affärer och att delta vid avstämningsmöten med respektive affärsområde. Vid större förändringar kan arbete i projektform förekomma. Avdelningen arbetar med Lean och ständiga förbättringar något som är en viktig del i det dagliga arbetet.
För att lyckas i rollen:
• god administrativ förmåga
• minst 2 års erfarenhet av lagerarbete
• god datorvana och god kompetens i Office-paketet (Word, Excel och Power Point)
• goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Det är även meriterande med:
• kunskap i affärssystemet IFS
• truckkort
• kunskaper inom farligt gods ADR 1.3
Publiceringsdatum2020-10-27Dina personliga egenskaper• engagerad och ansvarstagande med förmåga att fatta självständiga beslut
• lösningsorienterad och drivande med förmåga att se möjligheter
• noggrann och effektiv för att minimera risken för fel i arbetsprocesserna
• serviceminded och lyhörd med kundens bästa i fokus
• Förmåga att situationsanpassa arbetssättet för bästa utfall
Självklart sympatiserar du med Oriolas värderingar att vara öppen i din kommunikation, ta egna initiativ, vara ansvarsfull och arbeta tillsammans i team och detta är något du utgår från i ditt dagliga arbete.
Ansökningsförfarande:
Skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem alternativt lämna in den direkt till arbetsledningen. Senast den 8:e November vill vi ha din ansökan, men skicka den gärna tidigare då vi arbetar med löpande urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten så kontakta arbetsledare Daniel Davidsson, Mobil: +46 738 422 145.
Välkommen med din ansökan!
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringskonsulter och liknande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOriola Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Oriola Sweden AB (org.nr 556042-6701),
http://www.oriola-kd.com/se/ Arbetsplats Oriola AB
Jobbnummer 5421134
Observera att sista ansökningsdag har passerat.