Organiserad administratör till Sherlocked

Future and Friends rekrytering AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Future and Friends rekrytering AB i Malmö, Lomma, Lund, Trelleborg, Eslöv eller i hela Sverige

Vill du vara den stabilaorganisatören i ett ungt och drivet företag med kreativa medarbetare? Stimuleras duav att planera, strukturera ochhar samtidigt en tydlig administrativ ådra. Då har vi denperfektarollen för dig.

Rollen som administratörhos Sherlocked innebär enmångfacetterad och varierad tjänst därdu i nära samarbete med VD läggerstort fokus på verksamhetssupport och den dagliga driften.Du ansluter till Malmös snabbast växande aktivitetsföretag inom nöje och underhållning ochkommer arbeta i en spännande och häftig företagskultur medpassionerade kollegor som alla brinner för att göra skillnad.

Företagspresentation
Sherlocked är ett ungt Malmöföretag med tydligt fokus på nöje, underhållning ochteambuildingför såväl företag som privatpersoner. Med fler än 3000 besökare i månaden har Sherlocked blivit ett uppskattat inslag i Malmös nöjesliv. Sedan starten i början av 2015 har mysteriehuset Sherlocked i Carolikvarteren gjort sig ett namn över hela Europa. På Sherlocked ger man sig in i en värld av hänglås, nycklar, böcker, siffror, skor, tavlor, hattar, lönnrum, koder etc. - allt i en dunkel och spännande miljö.Läs gärna mer om oss via hemsida; www.sherlocked.se (http://www.sherlocked.se/)och på Facebook via; https://www.facebook.com/sherl... (https://www.facebook.com/sherlockedescaperooms/)

Publiceringsdatum
2019-01-07

Om tjänsten
I rollen som administratör erbjuds du en viktig och central roll där du i nära samarbete med verksamhetens VD bidrar till en tydlig struktur och utveckling avden dagliga driften inom verksamheten. Du kommer ha ett tydligt fokus på verksamhetens administrativa delar, en överblick av de dagliga rutinerna samt vara behjälplig där det behövs. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta;

• Administrera bokningar och tider i verksamhetens CRM system
• Uppdatera prislistor, betalrutiner samt lättare ekonomiska uppgifter
• Ansvara för att verksamhetens fasta rutiner är tydliga och fungerande
• Leverantörskontakter
• Supportera och assistera VD i det dagliga arbetet
• Kundkontakt/kundservice
• Deltaga på ledningsgruppsmöten

Hos Sherlocked får du möjlighet att ansluta till ett växande och framgångsrikt aktivitetsföretag, med duktiga och passionerade medarbetare i en annorlunda företagskultur. Din tjänst kan till viss del skräddarsys utefter dina erfarenheter och styrkor och för rätt person kommer det att finnas goda möjligheter att utvecklas inom organisationen.

Bakgrund
För att vara lyckosam i rollen är det av stor vikt att du är administrativt duktig, har ett öga för detaljer ochstruktursamt vill ta ansvar för att den dagliga verksamheten fungerar perfekt. Har du tidigare arbetat med likande arbetsuppgifter eller motsvarande ses detta som meriterande, men inte som ett krav. Det viktigast och direkt avgörande för rollen är din förmåga att sätta upp rutiner, din effektivitet och din personliga lämplighet för verksamheten. Du har lägst en gymnasial utbildning och relevant eftergymnasial utbildning kan ses som meriterande. Vidare har du har goda kunskaper i Officepaketet, behärskar Excell och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Om dig
Du kommer till en verksamhet med kreativa och drivna medarbetare vilket ställer krav på att duagerar organisatöreni företaget och bidrar med godplanering och ettstruktureratarbetssätt. Du har enhög arbetsmoral, en stor portion av prestigelöshet och brinner för att supportera och fungera som spindeln i nätet. Att du trivs med att ta egna initiativ, är positiv till din personlighet och brinner för att arbetsuppgifternas utförande håller högsta kvalité och noggrannhet ser vi som en självklarhet för tjänsten.

Sherlocked erbjuder dig
Som en del av Sherlocked får du möjligheten att arbeta i Malmös snabbast växande aktivitetsföretag. Du ges möjligheten att tillsammans med duktiga och engagerade medarbetare vara en del av ett modernt företag med en häftig och annorlundaföretagskultur med ett fantastiskt rykte. För rätt person kommer det finnas goda möjligheter att växa inom organisationen på sikt. Sherlocked sätter stort värde på trivsamhet och arbetar aktivt för ett positivt och kamratligt arbetsklimat där det är viktigt att trivas och attha kul tillsammans.

Placering &start
Du kommer att utgå ifrån Sherlockeds kontor på Västkustvägen i Malmö. Startdatum är enligt överenskommelse.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Sanny Malmberg på telefonnummer 072-6006422 alternativt via mail: sanny@futureandfriends.se

Så ansöker du
Då vi arbetat med fortlöpande urval uppmanar vi dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser fram emot din ansökan i den form du anser förmedlar bästa möjliga bild av dig.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sanny sanny@ecommercerecruit.se

Företag
Future and Friends rekrytering AB

Adress
Future and Friends rekrytering AB
Baltzarsgatan 18
21136 Malmö

Kontorsadress
Baltzarsgatan 18, Malmö

Jobbnummer
4541303

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Future and Friends rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Future and Friends rekrytering AB: