Ordningsam receptionist/kontorsadministratör

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Trivs du med rollen som allt i allo och gillar att ge service samt vara företagets ansikte utåt? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten att utvecklas och få arbeta självständigt.

Hur ser din arbetsdag ut?

Du kommer att ansvara för receptionen samtidigt som du fungerar som en allt-i-allo på företaget. Du kommer att hantera diverse administrativa uppgifter där vanligt förekommande arbetsuppgifter kan vara att svara på inkommande samtal, ta emot besökande, sortera post, ta emot paket och beställa kontorsmaterial. Vidare kommer du även ha ansvar för en del praktiska saker på kontoret, så som frukt, kaffe, utdelning av rikskuponger och hålla ordning i kök och konferensrum. Därtill kommer du att arbeta med att registrera leverantörsfakturor.

Detta är ett löpande uppdrag med start i mitten av september. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är mån-fre, 8.00-17.00

Vem trivs här?

Du som tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter, såsom reception och administration kommer snabbt in i din nya arbetsroll. Är du dessutom serviceminded och trivs i en roll där du får ta mycket ansvar kommer du verkligen att trivas här. B-körkort är ett krav för tjänsten och det är meriterande om du har arbetat med fakturor tidigare.

Tjänsten passar dig som är positiv och har en god social kompetens. Din förmåga att vara strukturerad och noggrann kommer att komma väl till pass här och är du dessutom prestigelös och flexibel är du den person som vi söker!

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån. Länk direkt till ansökan: http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1608512

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel 031 - 725 45 16

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommenatt söka!

Publiceringsdatum
2012-08-24

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1322281

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: